abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202830352
En graag zonder het op te zoeken via Google of wat dan ook. Gewoon wat je weet, je gevoel erbij is.

Wat in mij opkomt is dat je intelligent genoeg bent om iemand te misleiden en iets naar je eigen voordeel om weet te
buigen. Niet echt dat het klopt wat je zegt of stelt, maar de nadruk ligt meer op misleiden (terwijl het alsnog wel als een positief iets gezien kan worden gezien, iemand is een sluwe vos bijvoorbeeld). Wat is jullie eerste gedachte bij dit woord?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2021 00:21:18 ]
  maandag 27 december 2021 @ 00:22:30 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202830387
Om een ander te bewegen op een wijze die niet in diens voordeel is maar het jouwe, zonder dat deze dit doorheeft; verder komen de kenmerken slim en gemeen bij mij op en het dier vos.

:fox:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_202830689
Een slotje mag want dit wat Flippingcoin zegt lijkt mij het perfecte antwoord. Niet in het voordeel van de andere terwijl die dat zelf doorheeft is wat ik al melde (want als je iets naar je eigen voordeel weet te buigen gaat dat altijd ten koste van iemand). Het gedeelte dat ie het niet doorheeft is voor mij het misleiden gedeelte, je kan niet echt iemand misleiden terwijl ie zich er bewust van is niet waar. Maar hij heeft het op een leukere manier verwoord. Slim en gemeen ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2021 00:37:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')