❤️quote:
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:24 schreef Papabear het volgende:
Afgehaakt. Doe ik niet snel, maar ik mis de chemie van de eerste edities.
Lekker op tijd naar bed vandaag
Geen maan als duracell konijn en glijmiddel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:24 schreef Papabear het volgende:
Afgehaakt. Doe ik niet snel, maar ik mis de chemie van de eerste edities.
Lekker op tijd naar bed vandaag
Wij zeggen net tegen elkaar dat er een aantal nummers wel geskipt hadden mogen worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.
Youp is traditie, het is wel tweede kerstdag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.
Youp hoort zéker bij de traditie van Kerst, begrijp me niet verkeerd. Maar dan ergens hoog in de Top-2000, maar niet bij een evenement als dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Youp is traditie, het is wel tweede kerstdag.
Paul de leeuw is ook niet aan het tappen. Daar gaat het mis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.
Jochem vind het duidelijk ook allemaal maar niks. Die loopt ook maar wat te kutten met die manden vol bitterballen. En Youp zit tegen hem aan te lullen, maar verstaat er duidelijk niks van.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paul de leeuw is ook niet aan het tappen. Daar gaat het mis.
Maar nee, tot nu toe is dit matig. Pommelien is het enige lichtpuntje
Je mist er niks aanquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:36 schreef Vicky het volgende:
Ben er al 2x uitgegooid.. rete irritant
Ik vind Emma juist geweldig. 😀quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:45 schreef Magica het volgende:
Ik hou helemaal niet van die stem van Emma![]()
Pommelien vind ik wel leuk
Het voelt een beetje als een 13-in-een-dozijn TROS muziekavondje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:42 schreef Papabear het volgende:
Vorige keer in de Efteling had het ook echt iets magisch allemaal met allemaal verschillende locaties.
Nu is het een show'tje in het Efteling theater.
Valt echt vies tegen dit
Dit liedje was waarschijnlijk beter voor Emma geweestquote:
Maan is er ook niet. haar lied word ook gewoon gebruikt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:49 schreef Papabear het volgende:
En dan ook de liedjes van Susan en Freek zingen terwijl ze er zelf niet eens bij zijn. Dit is echt heel slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |