Ja dat is wel heel zuur met dit systeem. Wij zaten met drie man klaar en twee van de drie kwamen er vrijwel tegelijk doorheen. Ik niet, maar dat was dus ook niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik sta al vanaf 8.00 uur in de wachtrij... nog steeds niks..
Ik zit met 2 laptops en een mobielquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel zuur met dit systeem. Wij zaten met drie man klaar en twee van de drie kwamen er vrijwel tegelijk doorheen. Ik niet, maar dat was dus ook niet meer nodig.
Hoop dat het nog lukt voor jullie!
Wat een ramp dit... al 3 uur online.. nog steeds niksquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:58 schreef D_A het volgende:
Vrijdag ook uitverkocht, extra show zondag.
Wij zitten ergens in vak K rij 21. Nu nog uit zien te vinden waar dat dan precies isquote:
Wij vak Lquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wij zitten ergens in vak K rij 21. Nu nog uit zien te vinden waar dat dan precies is
Volgens mij is het stadion niet zo groot, dus vast ergens bovenaan
Tuurlijkquote:
Wij niet.quote:
Zonnebril hoef je niet mee te nemen. Zelden zo’n duister podium gezien (stream).quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij niet.
We zijn er morgen live bij
Ik wist eigenlijk niet dat het te zien wasquote:
Ben benieuwd morgenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zonnebril hoef je niet mee te nemen. Zelden zo’n duister podium gezien (stream).
Leuke nummers, maar het is nu een ‘gewoon’ stadionconcert ipv dat lollige ronde podium met kroe.
Volgend jaar Gelredome volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:24 schreef Butterflower het volgende:
Ze maken er wel weer een feestje van!
Maar ik ben blij dat er een livestream is. Moet er niet aan denken om daar in die mensenmassa in de regen te moeten staan
Ja, klopt!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgend jaar Gelredome volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |