Zal wel Arena worden idd als 'afsluiter' van alle streams nu eenmalig live. Slim en zal wel uitverkopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Live concert neem ik aan. Ahoy of Ziggo Dome of misschien nog wel groter (ArenA).
quote:HOELAAT IS DE SHOW?
VRIJDAG EN ZATERDAG GAAN DE DEUREN OPEN OM 18:00 UUR EN BEGINT DE SHOW OM 20:00 UUR. ZONDAG GAAN DE DEUREN OPEN OM 14:00 UUR EN BEGINT DE SHOW OM 16:00 UUR. DE SHOW DUURT NAAR VERWACHTING ± 2.5 UUR.
Ahha foutje bedankt. Ja alsof ze zelf ook niet weten dat het wel storm zal lopen. Jammer dat het pas helemaal in september is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:34 schreef KaBuf het volgende:
Met extra concerten op vrijdag en zondag zo te lezen op de website
[..]
Ik geloof dat mijn man Golden Circle wil...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef Vlinder het volgende:
Wie gaat er van jullie?
Ik weet het nog niet hoor. Vond dat anoniem vanaf de bank altijd wel lekker
Ik niet. Je maakt mij echt niet blij met dat soort massale gebeurens waar je dan vaak ook nog eens lang van te voren aanwezig moet zijn. Hangen en wachten enzo... nah...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef Vlinder het volgende:
Wie gaat er van jullie?
Ik weet het nog niet hoor. Vond dat anoniem vanaf de bank altijd wel lekker
Ik had gelezen dat ze het gaan registreren. Dus hopelijk op een later moment een stream.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:13 schreef BE het volgende:
[..]
Ik niet. Je maakt mij echt niet blij met dat soort massale gebeurens waar je dan vaak ook nog eens lang van te voren aanwezig moet zijn. Hangen en wachten enzo... nah...
Ik hoop dan ook heel erg op een (evt. betaalde) stream-mogelijkheid.
https://qmusic.nl/acties/(...)et-olympisch-stadionquote:WIN DE EERSTE TICKETS VOOR THE STREAMERS IN HET OLYMPISCH STADION
Het allereerste liveconcert van The Streamers
Live vanuit het Olympisch Stadion op 17 september
Van dinsdag 8 maart t/m zondag 13 maart
Wat begonnen is als een feestje thuis, kan nu ein-de-lijk in het echt met z'n allen plaatsvinden! The Streamers komen op 17 september samen in het Olympisch Stadion voor een onvergetelijke avond.
WIN
Van dinsdag 8 maart t/m zondag 13 maart maak jij kans op 1x 2 tickets voor het allereerste échte concert van The Streamers. Hoor jij tussen deze data de door de DJ aangekondigde track van een artiest uit The Streamers? App dan STREAMERS in een bericht in de Q-app. Kom je in de uitzending? Dan win jij tickets!
KOOP TICKETS
Lukt het je niet om tickets te winnen? No worries! Vanaf 12 maart start de kaartverkoop voor het concert via de site van The Streamers.
De Q-dj's lezen alleen de berichten die worden gestuurd in de berichtenbox. Reageer je onder dit artikel, dan wordt jouw bericht dus niet meegenomen.
Lees hier de actievoorwaarden
Oh echt?? Dat luister ik de hele dagquote:
Zagbhet. Sta nog steeds in de wachtquote:
ik sta al vanaf 8.00 uur in de wachtrij... nog steeds niks..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn erbij! Op de twaalfde verjaardag van m’n dochter, hoe leuk is dat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |