Ja, ook dat. Ik vind er echt geen flikker aan deze keerquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maan is er ook niet. haar lied word ook gewoon gebruikt.
True storyquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:54 schreef BE het volgende:
Nee, ik geloof dat ik zelfs Maan voor lief neem als dan meer pit is.
terwijl de andere kant opkeken, heel opvallendquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:59 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog samen gezongen volgens mij
Die heeft op zijn 120ste nog gezongen, heeft een glas wijn en krijgt waarschijnlijk vorstelijk betaald,quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
Youp van 't hek hoort dit toch afschuwelijk te vinden?
Ze brengt wel wat meer stemming dan Zoequote:
Oh was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
terwijl de andere kant opkeken, heel opvallend![]()
![]()
Ze doet zeker haar bestquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze brengt wel wat meer stemming dan Zoe
Nou idd, wat een vreselijke outfit, geen idee voor wie die outfit bedoeld was, maar het is net alsof hij met iemand geruild heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:54 schreef RipCity het volgende:
Nick Schilder heeft de slechtste stylist uitgekozen of hij zit in een midlife crisis
Ze is natuurlijk geen Maanquote:
Ik vind 'm er ook slecht uit zien.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:54 schreef RipCity het volgende:
Nick Schilder heeft de slechtste stylist uitgekozen of hij zit in een midlife crisis
Jaaaaaquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:09 schreef BE het volgende:
Wij opteren nu voor ‘liever te dik in de kist!’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |