Succes!quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
Terug naar huis. Mevrouw Pippen is de Bob. 150 km door code geel!
graag heel thuis aankomenquote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind er geen reet aanquote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Prachtig dit, Kensington is echt fantastisch.
Lekker glibberen.quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
Succes!quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
ze zijn in ieder geval net genoeg om sorry te zeggen op het eind.quote:
Vond autorijden eerder vanavond goed te doen.quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
Precies, wilde het gewoon even delen....vind het verder wel echt een wereldartiest overigens!quote:Op zondag 26 december 2021 21:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
En daarbij, die grap word ook echt niet alleen in brabant gemaakt...
Hadden ze wel eerder mogen doen.quote:Op zondag 26 december 2021 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ze zijn in ieder geval net genoeg om sorry te zeggen op het eind.
ach ik weet zeker dat Stevie de grap er wel van in kon zien...quote:Op zondag 26 december 2021 21:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies, wilde het gewoon even delen....vind het verder wel echt een wereldartiest overigens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Met een vrouw achter het stuur is succes wensen geen overbodige luxequote:
Ik mute eigenlijk vrijwel nooit. Gelukkig is Meau ergens in de komende nacht, anders had ik een uitzondering moeten maken.quote:
Geen @Fien1989 tje doen hè.quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |