Op naar de facebookpagina van het dorp!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:35 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dood hier. FOK! ligt op apengapen.
Wanneer de bibliotheken weer open zijn, ga ik direct.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet je wie ook goed kan schrijven? Philip Roth. Je zou Sabbath's Theaters van 'em eens moeten lezen.
Jij moet Oeroeg eens lezen van Hella S. Haasse.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet je wie ook goed kan schrijven? Philip Roth. Je zou Sabbath's Theaters van 'em eens moeten lezen.
Beterschap maatquote:Op woensdag 29 december 2021 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik sla over, griep oid te pakken
Van die twee meisjes gekregen, Marco?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Beterschap ouwe reus.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Beterschapquote:Op woensdag 29 december 2021 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
oid zoals coronaquote:Op woensdag 29 december 2021 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
quote:Econoom Robin Fransman is gisteren in het ziekenhuis overleden aan de gevolgen van een coronabesmetting.
De 53-jarige Fransman was uit overtuiging niet gevaccineerd en liet zich op sociale media kritisch uit over het coronavaccin. Ook was hij initiatiefnemer van Herstel-NL, een collectief dat zich tegen een harde lockdown keerde en begin dit jaar een plan presenteerde om de Nederlandse samenleving weer te heropenen.
Dat zal door Danny niet op prijs worden gesteld.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent een begenadigd schrijver. Misschien kun je een mooi condoleance bericht voor Fok! maken.
ik vind dijkshoorn verrassend leuk bij deze show, de vorige ook alquote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Dijkshoorn over Van der Sar: "nu is toch wel duidelijk dat hij dicht tegen de rand van zwakbegaafd zit". Hardop gelachen.
DickVoorMekaarGodenPodcast.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Dijkshoorn over Van der Sar: "nu is toch wel duidelijk dat hij dicht tegen de rand van zwakbegaafd zit". Hardop gelachen.
Eens, terwijl ik 'm normaal maar een vervelende vent vind. Ook gewoon weer 2 en half uurquote:Op woensdag 29 december 2021 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind dijkshoorn verrassend leuk bij deze show, de vorige ook al
@Caland:quote:De douane heeft vorige week woensdag in de Rotterdamse haven 1686 kilo coke onderschept. De drugs hebben een straatwaarde van bijna 126,5 miljoen euro, schrijft het Openbaar Ministerie (OM) vandaag.
Erg leuk. Ik heb vandaag ook een pakketje ontvangen.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:50 en 16:50
@:caland @:maxi-mus @:lenny_leonard (Het was op Amazon een stuk goedkoper, maar ik haat Amazon) @:scrummie (een lamp) @:kingroland
Wat leukquote:Op woensdag 29 december 2021 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik heb vandaag ook een pakketje ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |