quote:Op zondag 26 december 2021 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben al deze mensen ook meegedaan aan de Beste Zangers dan?
quote:Op zondag 26 december 2021 21:54 schreef scrub_nurse het volgende:
waar moet ik die Sanchez van kennen? Emma deed het ook super bij the masked singer
Ja ze hebben ook een segment voor mensen die al bekend zijn:quote:Op zondag 26 december 2021 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben al deze mensen ook meegedaan aan de Beste Zangers dan?
Kan hem ook moeilijk iets kwalijk nemen in die kou.quote:Op zondag 26 december 2021 22:00 schreef DX11 het volgende:
De pianist mist soms een paar toetsjes volgens mij
Ja ons bijna in slaap laten vallen.quote:
wel op blijven letten..quote:
nee joh van procol harumquote:
Klopt helemaalquote:Op zondag 26 december 2021 22:03 schreef DX11 het volgende:
maan heeft meer een 13 in een dozijn standaard pop stem. Helaas, zo kort na elkaar doet Maan weinig goeds.
Ze hebben allemaal al een paar glaasjes gepakt, en dan moet je eens 2 uur in de kou gaan staan met een volle blaas.quote:Op zondag 26 december 2021 22:09 schreef just me het volgende:
Guus staat zo te wiebelen, die moet zeker piessen
een beetje vent kan datquote:Op zondag 26 december 2021 22:11 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal al een paar glaasjes gepakt, en dan moet je eens 2 uur in de kou gaan staan met een volle blaas.
Had ie net in dat bos moeten doenquote:Op zondag 26 december 2021 22:09 schreef just me het volgende:
Guus staat zo te wiebelen, die moet zeker piessen
knibbel knabbel knuisje, wie piest er tegen mijn huisjequote:
quote:Op zondag 26 december 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
knibbel knabbel knuisje, wie piest er tegen mijn huisje
Ik moet stiekem toch wel lachen hoe hij er tussen staatquote:Op zondag 26 december 2021 22:12 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb een allergie voor de stem van die Roel...
het is niet aardig om te zeggen dat hij uit het kabouterbos ontsnapt is zekerquote:Op zondag 26 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet stiekem toch wel lachen hoe hij er tussen staat
Nee is niet aardig, foeiquote:Op zondag 26 december 2021 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet aardig om te zeggen dat hij uit het kabouterbos ontsnapt is zeker
Best prima tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer denkt die Jumbo-meneer dat hij kan zingen?
Kan 'ie best wel een beetje hoorquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Vorige editie deed hij het wel leuk, maar dat was meer op persoonlijkheid dan op zang kwaliteitquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Ja joh al het 4e nummer ofzoquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Hij gaat straks weer lekker een mooie warme paddestoel opzoeken. Of misschien gaat hij wel bij Rapunzel slapen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet aardig om te zeggen dat hij uit het kabouterbos ontsnapt is zeker
Niet op je bed springenquote:
Sinds hij LIDL-meneer heeft horen zingen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Flemmingquote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef JJ76 het volgende:
Kom net pas online, waarschijnlijk is het al 10 keer gevraagd, uhhhh wie is die gast in witte jas, die steeds vooraan wil staan.
Piano woman Suusquote:
Flemming en verder.....Googlequote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef JJ76 het volgende:
Kom net pas online, waarschijnlijk is het al 10 keer gevraagd, uhhhh wie is die gast in witte jas, die steeds vooraan wil staan.
Volgens mij weet Michiel de Ruyter best dat hij niet zo goed is. Maar Ferry heeft schijt.quote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds hij LIDL-meneer heeft horen zingen.
Merciquote:Op zondag 26 december 2021 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Flemming en verder.....Google
Ze kan goed vertellend zingenquote:
Zolang hij Willem maar niet uitdaagt.quote:Op zondag 26 december 2021 22:18 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Volgens mij weet Michiel de Ruyter best dat hij niet zo goed is. Maar Ferry heeft schijt.
Zekerquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 22:22 schreef Vicky het volgende:
Argghhh toen sprong de kat op de afstandsbediening... tv uit 😡😡
Oi! Kop dicht over Frank!!!quote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Die wilde geen Danny Vera?quote:Op zondag 26 december 2021 22:22 schreef Vicky het volgende:
Argghhh toen sprong de kat op de afstandsbediening... tv uit 😡😡
Ik denk hetquote:
Qua naam snap ik het welquote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef DX11 het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik dacht altijd dat Danny Vera een dance DJ was.
Nog 5 minuten volgens mijquote:Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef scrub_nurse het volgende:
tot hoelaat duurt het eigenlijk? Ik moet eigenlijk gaan slapen
Denk nog 20 minutenquote:Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef scrub_nurse het volgende:
Tot half 12 volgens mijquote:
2 uur en een kwartier vanaf half 9 .. 22.45 dusquote:
Dan moet langzaam eens de lader van de laptop er bij gaan halenquote:
Tot kw voor 11 geloof ikquote:Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef scrub_nurse het volgende:
Haha, daar heeft F het hier net ook over!quote:Op zondag 26 december 2021 22:29 schreef just me het volgende:
En we gooien er nog 'n Flügel in, hoppa #omdat het koud is
M ook.. die wil nu ook Flugel 😄quote:Op zondag 26 december 2021 22:29 schreef BE het volgende:
[..]
Haha, daar heeft F het hier net ook over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |