een beetje vent kan datquote:Op zondag 26 december 2021 22:11 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal al een paar glaasjes gepakt, en dan moet je eens 2 uur in de kou gaan staan met een volle blaas.
Had ie net in dat bos moeten doenquote:Op zondag 26 december 2021 22:09 schreef just me het volgende:
Guus staat zo te wiebelen, die moet zeker piessen
knibbel knabbel knuisje, wie piest er tegen mijn huisjequote:
quote:Op zondag 26 december 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
knibbel knabbel knuisje, wie piest er tegen mijn huisje
Ik moet stiekem toch wel lachen hoe hij er tussen staatquote:Op zondag 26 december 2021 22:12 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb een allergie voor de stem van die Roel...
het is niet aardig om te zeggen dat hij uit het kabouterbos ontsnapt is zekerquote:Op zondag 26 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet stiekem toch wel lachen hoe hij er tussen staat
Nee is niet aardig, foeiquote:Op zondag 26 december 2021 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet aardig om te zeggen dat hij uit het kabouterbos ontsnapt is zeker
Best prima tochquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer denkt die Jumbo-meneer dat hij kan zingen?
Kan 'ie best wel een beetje hoorquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Vorige editie deed hij het wel leuk, maar dat was meer op persoonlijkheid dan op zang kwaliteitquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Ja joh al het 4e nummer ofzoquote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
Hij gaat straks weer lekker een mooie warme paddestoel opzoeken. Of misschien gaat hij wel bij Rapunzel slapen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet aardig om te zeggen dat hij uit het kabouterbos ontsnapt is zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |