En Sanne nietquote:Op zondag 26 december 2021 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
BitterballenPaul de Leeuw deze keer er niet bij?
Jaaaa heerlijkquote:
Frank heeft er een.quote:Op zondag 26 december 2021 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom geen foute kersttruienfestijn
Was net in beeld dacht ikquote:
Één is geen festijnquote:
Maar wel Ronnie flexquote:
Meau?quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef TjjWester het volgende:
Moet ik weten wie die zwartharige indonesiese is??
Moet jij weten.quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef TjjWester het volgende:
Lijkt een beetje op dat meisje wat uit de tv komt in veel horrorfilms..quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef TjjWester het volgende:
Valt me vooral op dat ze tegen de piano aangekleefd staat.quote:Op zondag 26 december 2021 20:50 schreef DX11 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op dat meisje wat uit de tv komt in veel horrorfilms..
#waarisdavinaquote:Op zondag 26 december 2021 20:52 schreef Vlinder het volgende:
Meau, Flemming en Emma zijn nieuw deze editie. Heb echt geen flauw idee wie Flemming is.
Mis Snelle en Sanne al wel!
Verder top. Baal echt dat ik zo gaar in bed lig
Iedereen was vandaag negatief getest, dus Davina zal wel positief getest zijn, oeps!quote:
Oh ja, Flemming. Nja geen idee wat ik daar van moet vindenquote:Op zondag 26 december 2021 20:52 schreef Vlinder het volgende:
Meau, Flemming en Emma zijn nieuw deze editie. Heb echt geen flauw idee wie Flemming is.
Mis Snelle en Sanne al wel!
Verder top. Baal echt dat ik zo gaar in bed lig
Zij zou zowiezo toch niet meedoen??quote:Op zondag 26 december 2021 20:54 schreef DX11 het volgende:
[..]
Iedereen was vandaag negatief getest, dus Davina zal wel positief getest zijn, oeps!
Volgens mij niet neequote:Op zondag 26 december 2021 20:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zij zou zowiezo toch niet meedoen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |