Maar ook iets veel minders zoals RollerCoasterquote:Op zondag 26 december 2021 19:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had iets beters kunnen staan
Ben zelf meer fan van Ian Paice van Deep Purple maar Bonham kon ook een partij rammen, zeker.quote:
Ik vind het maar verwarrendquote:Op zondag 26 december 2021 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
Die overgang terug naar driekwartsmaat ook
Ik stem maar op 1 nummer per Artiest en mijn Led Zep nummer is altijd al Since I've been loving you. en dat zal voorlopig wel zo blijven ookquote:Op zondag 26 december 2021 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman gaat deze noteren voor volgend jaar stemlijst
die is ook wel geweldig though. Ik heb eigenlijk alleen maar stairway to heaven gedaan maar ga het nu afwisselen. Die jij noemde zal ook zeker een keer komenquote:Op zondag 26 december 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik stem maar op 1 nummer per Artiest en mijn Led Zep nummer is altijd al Since I've been loving you. en dat zal voorlopig wel zo blijven ook
Zelf ook op Stairway gestemd, wel zonde dat die langzaam de top 10 uit aan het glijden is....quote:Op zondag 26 december 2021 19:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is ook wel geweldig though. Ik heb eigenlijk alleen maar stairway to heaven gedaan maar ga het nu afwisselen. Die jij noemde zal ook zeker een keer komen
nee, maar die bassist, deacon wel wat.quote:
quote:
Ja leuk.quote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, maar die bassist, deacon wel wat.
Wat dacht je van John, Die kon er ook wat vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |