quote:Op zondag 26 december 2021 15:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Is heel de woongroep op stap vandaag?
Via de achterdeur?quote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef Farenji het volgende:
Bij je moeder komt iedereen sowieso wel binnen.
Dat zou betekenen dat hij bij iedere achterdeur moet gaan kijken of hij open is of dat de sleutel er toevallig in zitquote:Op zondag 26 december 2021 16:45 schreef Filosoofert het volgende:
Mij is ooit verteld dat een inbreker niet op zoek is naar een bepaald huis, maar naar een gelegenheid.
Naja als je kijkt of er een sleutel inzit kun je ook zoeken naar een open raam bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 december 2021 17:09 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij bij iedere achterdeur moet gaan kijken of hij open is of dat de sleutel er toevallig in zit
Apart dat ze dan de achterdeur niet pakken idd. Alsof ze het fijn vinden om je onderdanig te laten voelen en daarom de voordeur pakten.quote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef mspoez het volgende:
In mijn huis is 2 keer ingebroken (als in, raam van de voordeur ingegooid enzo, gedoe). Niet dat er iets te halen is, maar okay, schijnbaar dachten de inbrekenden van wel. 2 keer raam kapot, 1 keer zelfs kozijn uit zijn voegen. Rare is dat de achterdeur beide keren gewoon open was. Dus nee, ik denk het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |