SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze zijn zoveel beter als je ze nog even in de oven miktquote:Op zondag 26 december 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, en warm worden ze van de ragout wel. En qua structurele integriteit wordt het toch é'n bak bruine dwep dusjah
ja ik snap wat je bedoelt hoorquote:
Lijkt me dat dat gewoon op de verpakking staat?quote:Op zondag 26 december 2021 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze zijn zoveel beter als je ze nog even in de oven mikt
[..]
ja ik snap wat je bedoelt hoor
zoveel mensen die niet weten dat je die dingen eerst nog ff op moet piepen
klopt, maar die zijn ook overduidelijk niet gaarquote:Op zondag 26 december 2021 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat gewoon op de verpakking staat?Ik bedoel een afbakstokbrood zou je in principe ook zo op kunnen eten maar is niet helemaal hoe het bedoelt is.
Gaat er nog iets leuks door dan?quote:Op zondag 26 december 2021 14:31 schreef Karzai het volgende:
ik heb het gister gevierd, vandaag gewoon alleen thuis en voetballen kijken
in engeland welquote:Op zondag 26 december 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat er nog iets leuks door dan?
Ik zag net het veld daarquote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
in engeland wel
Kijk nu de Brugse derby
Die zenden veel films uit rond de kerstdagen, maar ik heb de meeste al een keer gezienquote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
BBC heeft rond de feestdagen altijd van die klassieke films. Ook wel leuk om af en toe te kijken.
Mis London sowieso
Ja, vroeger kochten ze nog wel eens wat goed series of films in. Tegenwoordig een stuk minder.quote:Op zondag 26 december 2021 14:42 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag slag om de schelde gekeken op de npo, uitzonderlijk dat die eens een goede film laten zien
Mwa, heb wel eens mee gefeest toen ze kampioen werden, dat is het welquote:Op zondag 26 december 2021 14:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja jij woont daar, is dat jouw cluppie?
Die moet ik nog eens zien.quote:Op zondag 26 december 2021 14:42 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag slag om de schelde gekeken op de npo, uitzonderlijk dat die eens een goede film laten zien
Ja alleen op het laatst wat actie, maar opzich een goede oorlogsfilmquote:Op zondag 26 december 2021 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens zien.
M’n ouders vonden m langdradig, maar wel veel herkenningspunten
is voor een deel opgenomen in de regio waar ik opgegroeid benquote:Op zondag 26 december 2021 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja alleen op het laatst wat actie, maar opzich een goede oorlogsfilm
Maar ja, je moet aan het minimum bestelbedrag van 70 euro komen. Dus toch maar weer dertig bussen scheerzeep erbijquote:
Zijn ze dan niet aan het oefenen?quote:Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Mannen die spugen op de grond is zo'n afknapper he. Zo ordinair is dat
Tfoe!quote:Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Mannen die spugen op de grond is zo'n afknapper he. Zo ordinair is dat
Voor?quote:Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze dan niet aan het oefenen?
ik heb besteld voor woensdagquote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, je moet aan het minimum bestelbedrag van 70 euro komen. Dus toch maar weer dertig bussen scheerzeep erbij
Had ik een keer in China, wilde mijn sigaret uitmaken om in een lift te stappen in zo'n grote asbak ervoor rochelt er een Chinees op mijn handen, heel even getwijfeld of ik hem dood zou maken.quote:
Gatverquote:Op zondag 26 december 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik een keer in China, wilde mijn sigaret uitmaken om in een lift te stappen in zo'n grote asbak ervoor rochelt er een Chinees op mijn handen, heel even getwijfeld of ik hem dood zou maken.
Het is geen toeval dat Covid-19 daarvandaan komt, lees ook dat Xi`An in totale lockdown zit, daar wonen 688773969 miljoen Chinezen op een postzegel binnen de oude stadsmuren.quote:
35 bij picnicquote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, je moet aan het minimum bestelbedrag van 70 euro komen. Dus toch maar weer dertig bussen scheerzeep erbij
die van ikea?quote:Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat mijn nieuwe bureau er volgende week is. 🥳
Nee die is nog steeds niet leverbaar in de juiste kleuren. En die ik nu heb straks heeft een la.quote:
Altijd even doen voordat de pangoline in de frituur gaatquote:Op zondag 26 december 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spugen ook in de olie om te kijken of die heet genoeg is.
Ooh mooi beestje. ❤️quote:Op zondag 26 december 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2410939
Ben je iets kwijt Ballie?
Zouden die beestjes krijsen dan?quote:Op zondag 26 december 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd even doen voordat de pangoline in de frituur gaat
Je kan natuurlijk ook gewoon een keertje geen sterke verhalen ophangen en andere mensen eens de aandacht gunnen.quote:Op zondag 26 december 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg een sneak preview van het gezelschap zo meteen en ik vermoed dat deze avond wel weer wat sterke US verhalen op gaat leveren
ik heb vanmiddag de karkassen van mn dressoir in elkaar gezet.. nu wachten op ikea voor de restquote:Op zondag 26 december 2021 16:00 schreef Ama het volgende:
Maar post wel foto als hij er staat. Zie je meteen nieuwe vloerkleed ook.
Kom je aandacht tekort dan?quote:Op zondag 26 december 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een keertje geen sterke verhalen ophangen en andere mensen eens de aandacht gunnen.
Gelukkig is mijn vader vrij volgende week dus ik hoef gelukkig niet pissig te worden omdat het niet lukt.quote:Op zondag 26 december 2021 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de karkassen van mn dressoir in elkaar gezet.. nu wachten op ikea voor de rest
ligt er aan wie de 2e persoon is.quote:
Ik heb amper gereedschap oh en geduld heb ik ook niet. Ik trap op den duur zo die bureau naar de tering als het niet lukt.quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik bouw het liever volledig zelf, maar geen tijd.
ik kan het meeste best zelf bouwen (nu bezig met een billy..)quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik bouw het liever volledig zelf, maar geen tijd.
Iedereen in vol ornaat?quote:Op zondag 26 december 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg een sneak preview van het gezelschap zo meteen en ik vermoed dat deze avond wel weer wat sterke US verhalen op gaat leveren
ik bedoel dus dat ik een dressoir maak van eigen gemaakte tekeningen en dat ik al 't hout zelf selecteer etc.quote:Op zondag 26 december 2021 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het meeste best zelf bouwen (nu bezig met een billy..)
maar met 2 gaat echt vele malen sneller
is wel mooi, maar ik wil het niet de trap op zeulenquote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij zo'n oud engels fucking groot bureau?
quote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij zo'n oud engels fucking groot bureau?
daar kan je mensen voor inhurenquote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel mooi, maar ik wil het niet de trap op zeulen
leuk, tot je het ergens om een hoekje moet krijgen en de deur/ruimte te klein is om de hoek te makenquote:
Ben nog niet echt buiten geweest (ja even snel naar de buren) en dat vind ik ook wel prima.quote:Op zondag 26 december 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
Ja het is echt wel koud vandaag, wordt ook alweer donker
ahh, mja das niet mijn dingquote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat ik een dressoir maak van eigen gemaakte tekeningen en dat ik al 't hout zelf selecteer etc.
nooooooitquote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk, tot je het ergens om een hoekje moet krijgen en de deur/ruimte te klein is om de hoek te maken
moet je er een bouwpakket van maken
Oeh. Ga er gelijk heenquote:Op zondag 26 december 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2410939
Ben je iets kwijt Ballie?
quote:
Zou het ook niet doenquote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben nog niet echt buiten geweest (ja even snel naar de buren) en dat vind ik ook wel prima.
Even een tik achter de kieuwen geven.quote:Op zondag 26 december 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden die beestjes krijsen dan?
ik kom je wel ontdooien, ok?quote:Op zondag 26 december 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Zit nu in de metro. Zo nog stukje bevriezen op de scooter
Oogjes de schedelpan indrukken.quote:Op zondag 26 december 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een tik achter de kieuwen geven.
Kerstdiner zit er al op?quote:Op zondag 26 december 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Zit nu in de metro. Zo nog stukje bevriezen op de scooter
blijf toch binnenquote:Op zondag 26 december 2021 16:23 schreef Ama het volgende:
Prima temperaturen wel met oud en nieuw weekend.
Met friet/patat, gevulde puntpaprika's en over het vlees stroganoff saus..quote:
Ik ga naar mijn vriend dus ik moet hoe dan ook twee keer de deur uit komend weekend.quote:
Zal ook wel met de snelheid van het licht voorbij gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Drukste week ooit voor de boeg vrees ik maar goed desnoods pak ik daarna een lichtjaar verlof of zo
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op zondag 26 december 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Drukste week ooit voor de boeg vrees ik maar goed desnoods pak ik daarna een lichtjaar verlof of zo
Ik hoop een beetje rustig komende week. De week na nieuwjaar zal wel traditioneel heel rustig zijn.,,,,,quote:Op zondag 26 december 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Wanneer ben je voor het laatst op vakantie geweest?quote:Op zondag 26 december 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Geen verkeerd maaltjequote:Op zondag 26 december 2021 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met friet/patat, gevulde puntpaprika's en over het vlees stroganoff saus..
Beetje paniek bij de grootste Amerikaanse fabrikant ter wereld van alles waar we met zijn allen afhankelijk van zijn geraakt, misschien toch een bewuste Chinese actie?quote:Op zondag 26 december 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
ik zie het zit je ook ziggo te kijken?quote:Op zondag 26 december 2021 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat hard bij Mensjester - Lester Karzai..
Beetje half half..quote:Op zondag 26 december 2021 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het zit je ook ziggo te kijken?
Windows? Intel?quote:Op zondag 26 december 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje paniek bij de grootste Amerikaanse fabrikant ter wereld van alles waar we met zijn allen afhankelijk van zijn geraakt, misschien toch een bewuste Chinese actie?
McDonald'squote:
Dillenburg, Hermannsdenkmal en die SS stenen?quote:Op zondag 26 december 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga eens nadenken over een mooie vakantie in de zomer. Vakantiegeld valt ook flink hoger uit. Dat mag schoon op.
Mja ik maak me nog niet te veel illusies hoor. Ik vind het moeilijk voor te stellen dat over 5 maanden alle beperkingen weg zouden zijn. Maar goed, ik moet ook nog een nieuwe PC en een nieuwe TV eigenlijk. Het geld komt wel opquote:Op zondag 26 december 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga eens nadenken over een mooie vakantie in de zomer. Vakantiegeld valt ook flink hoger uit. Dat mag schoon op.
Nou ja, ik wil wel iets dieper Europa in. Paar weken Italië of zoquote:Op zondag 26 december 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dillenburg, Hermannsdenkmal en die SS stenen?
siciliequote:Op zondag 26 december 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil wel iets dieper Europa in. Paar weken Italië of zo
ja dan zit ik binnenquote:Op zondag 26 december 2021 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
En de ergste kou is nog niet eens begonnen.
ik wil zo veelquote:Op zondag 26 december 2021 16:39 schreef Karzai het volgende:
wil eind maart wel een lang weekend naar een Spaanse stad, madrid, cordoba, valencia
Ja, dat staat op mijn lijstjequote:
Daar kom ik alleen maar hippe sneeuwvlokjesbedrijven tegenquote:
Palo Alto ligt ook in de buurt.quote:Op zondag 26 december 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen maar hippe sneeuwvlokjesbedrijven tegen
Snoepievipsjesquote:Op zondag 26 december 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snoepvipsje
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zondag 26 december 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb je nog helemaal geen kerstbal genoemd
Kanariekrokettenquote:Op zondag 26 december 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het kanariegele kroketten waren, voordat ik zag dat het wortels waren
quote:Op zondag 26 december 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het kanariegele kroketten waren, voordat ik zag dat het wortels waren
Nee gisteren had ik snert.quote:Op zondag 26 december 2021 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die had je gister natuurlijk en nou eet je zijn worteltjes op
Jazeker. Is daar ook al wat mis mee?quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je knaagt de wortels rauw?
nee is prima hoor, gezond snackje. maar niet als avondeten geschiktquote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jazeker. Is daar ook al wat mis mee?
Ik moet zulke dingen ook gewoon niet posten als ik er geen commentaar op wil hebbenquote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee is prima hoor, gezond snackje. maar niet als avondeten geschikt
Daar mist toch iets bij voor mijn gevoel.quote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sauzen is gewoon veel werk en tijdrovend als je het goed wil doen.quote:Op zondag 26 december 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
ik kan redelijk koken, alleen wat ik nog moet leren zijn sausjes, zou graag een rode wijn saus met paddestoelen bij mijn hertenbiefstuk gemaakt hebben
Maar je kunt ze vaak wel goed voorbereiden.quote:Op zondag 26 december 2021 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
sauzen is gewoon veel werk en tijdrovend als je het goed wil doen.
Zolang ik niets hoef te bakken zoals brood of desserts dan lukt het koken me ook vrij aardig.
Ik vind het wel prima zo. Misschien pak ik vanavond nog wat vlezigs. Een toastje met paté of zo.quote:Op zondag 26 december 2021 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar mist toch iets bij voor mijn gevoel.
Nee. Het is gewoon een vraagquote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okeequote:Op zondag 26 december 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon een vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
en aardappel sin overlvoedquote:Op zondag 26 december 2021 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Wil iemand nog wat filet americain? Ik heb vijf pakjes(?)![]()
Ja maar daar ben ik dol op en kunnen ook nog eens in de vriezerquote:
Denk dat uitstraling daar wel wat mee kanquote:Op zondag 26 december 2021 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Wil iemand nog wat filet americain? Ik heb vijf pakjes(?)![]()
Die vindt dat vast kinderkattenvoerkotsquote:Op zondag 26 december 2021 17:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat uitstraling daar wel wat mee kan
Een beetje topkok kan van alles iets lekkers makenquote:Op zondag 26 december 2021 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vindt dat vast kinderkattenvoerkots
quote:Op zondag 26 december 2021 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen en de 'ik weet niet waar ik zin in heb met eten!' perikelen waren nog niet voorbij dus besloot zo'n toogoodtogo box te bestellen.
Zo'n medewerker kwam aanzetten met een doos vol en kan niet geloven hoeveel het ismooie vangst. Wat heb je er voor betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2021 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een beetje topkok kan van alles iets lekkers maken
Vijf euro!quote:Op zondag 26 december 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie vangst. Wat heb je er voor betaald?
Ik kon vannacht niet slapen en de 'ik weet niet waar ik zin in heb met eten!' perikelen waren nog niet voorbij dus besloot zo'n toogoodtogo box te bestellen.
Zo'n medewerker kwam aanzetten met een doos vol en kan niet geloven hoeveel het isWat kostte die doos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
mn ma bakt altijd een bord full size pannenkoeken om op te warmen op het gourmetstelquote:
Ik heb een grote fles Westmalle Dubbel waar ik straks eens een beginnetje mee ga makenquote:
zo'n fles moet toch eigenlijk wel in 1x op?quote:Op zondag 26 december 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een grote fles Westmalle Dubbel waar ik straks eens een beginnetje mee ga maken
Lekker hoorquote:Op zondag 26 december 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een grote fles Westmalle Dubbel waar ik straks eens een beginnetje mee ga maken
Dat klopt, zit een glas of drie in.quote:Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n fles moet toch eigenlijk wel in 1x op?
Dan zeg je hoi Herman en loop je doorquote:
Ja dat vinden ze hier in huis ook en het is zielig kreeg ik te horen dus heel soms verdwijnen ze hier maar dat zijn vooral de gevalletjes die steeds op een andere plek zitten, dat trek ik niet. Als ze in dezelfde hoek zitten okequote:Op zondag 26 december 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggenlarven en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op
de corona aftermath al een beetje te boven?quote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef Goitske het volgende:
Zo kerst wchter de rug op naar de jaarwisseling. Recept voor kniepertjes en nieuwjaarsrolletjes opzoeken. Ergens heb ik nog een oud familie recept van mijn collega
Ja zal best maar ik doe geen oog dicht als ze in mijn slaapkamer zitten.quote:Op zondag 26 december 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggenlarven en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op
Zag laatst jouw bakprestaties, dat doet niet onder voor een banketbakkerquote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef Goitske het volgende:
Zo kerst wchter de rug op naar de jaarwisseling. Recept voor kniepertjes en nieuwjaarsrolletjes opzoeken. Ergens heb ik nog een oud familie recept van mijn collega
Goitske kan dat wel ja.quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zag laatst jouw bakprestaties, dat doet niet onder voor een banketbakker
Gaat redelijk vandaag. Morgen weer werken kijken hoe dat gaat.quote:Op zondag 26 december 2021 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de corona aftermath al een beetje te boven?
quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zag laatst jouw bakprestaties, dat doet niet onder voor een banketbakker
Wat dacht je van eerst even een paar dagen rust na de kerst?quote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef Goitske het volgende:
niet iedereen heeft die luxe..quote:Op zondag 26 december 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerst even een paar dagen rust na de kerst?![]()
Ik ga eerst maar eens 2 dagen werken. Die kniepertjes en nieuwjaarsrolletjes blijven wel een tijdje goed in de trommel dus denk woensdagquote:Op zondag 26 december 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerst even een paar dagen rust na de kerst?![]()
Zo'n medewerker kwam aanzetten met een doos vol en kan niet geloven hoeveel het isToo good to go pretpakketjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gooi ook even wat blikjes bier en een zak chips naar die man achter die PC andersquote:Op zondag 26 december 2021 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Bakjes met rauwe groenten, stukjes stokbrood, franse kaas, tzatziki..nu nog even een goede film zoeken voor erbij.
tot hier klonk het als het recept voor een goeie kaasfonduequote:Op zondag 26 december 2021 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Bakjes met rauwe groenten, stukjes stokbrood,
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op zondag 26 december 2021 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tot hier klonk het als het recept voor een goeie kaasfondue
Mannen kunnen prima zelf lopen hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi ook even wat blikjes bier en een zak chips naar die man achter die PC anders
Ik geloof dit wel ja.quote:Op zondag 26 december 2021 18:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nu opvoeden later wordt dat alleen maar lastiger
Gergi? Ik hoor daar de wildste verhalen overquote:
Geen idee heb het nu over mannen in het algemeen.quote:Op zondag 26 december 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gergi? Ik hoor daar de wildste verhalen over
Maar er zitten hier geen algemene mannenquote:Op zondag 26 december 2021 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee heb het nu over mannen in het algemeen.
Ohja dom van me.quote:Op zondag 26 december 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar er zitten hier geen algemene mannen
dit klinkt alsof je doelt op mannen voor 'algemeen gebruik'quote:Op zondag 26 december 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar er zitten hier geen algemene mannen
Meer deugen ze toch niet voorquote:Op zondag 26 december 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je doelt op mannen voor 'algemeen gebruik'
Uitslapen en smurfenquote:Op zondag 26 december 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
had ik het al gezegd? morgen weer fantastisch mooie dingend oen
Ja ik ga aan het werk, maar het belooft een rustig weekje te wordenquote:Op zondag 26 december 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
+1quote:Op zondag 26 december 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga aan het werk, maar het belooft een rustig weekje te worden
Mwah huishouden doen vind ik niet echt mooi.quote:Op zondag 26 december 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
+1quote:Op zondag 26 december 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga aan het werk, maar het belooft een rustig weekje te worden
Wel joh, lekker muziekje op. Tussendoor ff schudden met de billenquote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah huishouden doen vind ik niet echt mooi.
Ik wel, daar is vakantie voorquote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik doe niet aan zulke infantiele zaken
Zoals?quote:Op zondag 26 december 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
Stofzuiger maakt meer herrie.quote:Op zondag 26 december 2021 18:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel joh, lekker muziekje op. Tussendoor ff schudden met de billen
Ben je toch zo klaar mee zo mega is je huis ook nietquote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah huishouden doen vind ik niet echt mooi.
Klopt haha maar dit keer moet het weer even extra goed (banken aan de kant etc).quote:Op zondag 26 december 2021 18:52 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ben je toch zo klaar mee zo mega is je huis ook niet
Nee heb ik van horen zeggen van voornamelijk alwetende organismenquote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat blijkt uit jouw vergelijkend waren onderzoek?
Ff gewoon dansend het huishouden doen, lekker mee blčren met top 2000quote:Op zondag 26 december 2021 18:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel joh, lekker muziekje op. Tussendoor ff schudden met de billen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |