Maar het werd wel snellink voor hemquote:
Traumaatje erbij.quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Arizona het volgende:
Nee Jorrit nee![]()
We zeiden rits dicht doen, niet bovenstuk uit doen![]()
What has been seen![]()
Die gaat sowieso wel, lijkt me, ook als hij er in de matrix buiten valtquote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef heywoodu het volgende:
Even Erben's schoenenweddenschap noteren. Erben eet zijn schoenen op als Kramer niet naar de Spelen gaat
Lijkt me ook, maar even het zekere voor het onzekerequote:Op zondag 26 december 2021 16:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaat sowieso wel, lijkt me, ook als bij er in de matrix buiten valt
Die tranentrekkende 'analyses' moeten ze direct opdoeken, wat een onzin.quote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Wat had hij moeten doen dan?
"Bij Bergsma blijven"
Goede teksten weer
‘Hallo’ of ‘Goedemiddag’ had wel wat netter geweest inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2021 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Ploeggenoten die zich beiden plaatsen, elkaar voor het eerst na de race zien en dan alleen "Jo".
Ja lekker ongemakkelijk voor Bert z'n neusquote:Op zondag 26 december 2021 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Ploeggenoten die zich beiden plaatsen, elkaar voor het eerst na de race zien en dan alleen "Jo".
Sven en Bert kunnen het volgens mij prima met elkaar vinden.quote:
Als hij 3e wordt op de 1500 meter én zich niet plaatst op de 1000, denk ik dat hij erbuiten valt eigenlijkquote:Op zondag 26 december 2021 16:39 schreef hhh38 het volgende:
Met de aanwijsplek van Bosker die in de lucht hangt is de nummer 3 van de 1500m bij voorbaat kansloos lijkt me, tenzij het Roest is. Benieuwd wat er gebeurt als het bijvoorbeeld Nuis is en hij zich niet op de 1000 plaatst.
Met 4 favorieten voor de 1000m is dat geen onrealistisch scenarioquote:Op zondag 26 december 2021 16:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij 3e wordt op de 1500 meter én zich niet plaatst op de 1000, denk ik dat hij erbuiten valt eigenlijk
Klopt, maar dan is hij dus al door 3 schaatsers verslagen op zijn favoriete afstand en wordt hij daarna ook nog door iemand anders geklopt op de 1500 (naast Krol). Maar discussie zal het dan sowieso opleveren jaquote:Op zondag 26 december 2021 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met 4 favorieten voor de 1000m is dat geen onrealistisch scenario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |