Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.quote:Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nog één keer, dat komt nicht im Frage!
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oh maar een relatie kapot maken kan dus wel... oke, daar is dan een soort van grens..apart.
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.quote:Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik zoek niemand. Ik ben al best lang single, en beviel altijd prima.
En er is toch niemand zoals zij.
Ik wil haar alleen niet kwijt als vriend, dat is echt het enige. Ik heb nog nooit zo’n goed contact met iemand gehad waar ik mee over echt alles kan praten.
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..quote:Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:
[..]
Goede vraag, dank je.
Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
Dit ja, het is gewoon jezelf in een waan houden. Maar heb er ook wel laatste over gezegd denk ik. Alvast sterkte over x-aantal tijdquote:Op zondag 26 december 2021 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..
Ja en nu kwetsen jullie haar man en kinderen. Lekker egoïstisch wijf ook, het geluk van je kinderen op het spel zetten omdat je jeuk hebt aan je kut man man man...quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
Ik weet ook zeker dat ik haar daar mee zou kwetsen.
Wat een lulkoek, ze gaat gewoon vreemd.quote:Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Galvez het volgende:
[..]
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
Dat is vervelend voor je. In jouw geval is het wellicht fijn dat ze uit elkaar zijn. Maar uit eigen ervaring is het niet fijn. Hoop gedoe met pendelen tussen vader en moeder en dan heb je verschrikkelijke verjaardagen/feestdagen ook nog.quote:Op zondag 26 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.
Na jaren van ellende, ongelukkig zijn, mishandeling etc.
En ja !!! hier is eindelijk iemand met inzicht en de tip van het jaar.quote:Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar stel je nou eens voor ... STEL he, dat iemand hier DE tip heeft ....
Jouw selfies wissen natuurlijk ....quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Met alle respect, wat ben je een oen !! Realiseer je je niet dat HAAR huwelijk ook met jou kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Is gewoon kut. Sterkte.quote:Op zondag 26 december 2021 13:27 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.
Ik zit hier echt bijna letterlijk huilend in de bank bij de gedachten aan het verbreken van het contact, en dat heb ik niet snel, dat mag je best weten.
Nogmaals, er zit meer dan 1000km afstand tussen ons. Er gaat nooit lichamelijk intimiteit tussen ons komen, uitgesloten.
Dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil terug naar de situatie waarin we vriendschappelijk contact onderhielden. Het klinkt misschien raar, maar voor mij was dat contact heel waardevol.
Ik heb met haar betere gesprekken dan dat ik ooit met vrienden hier thuis heb kunnen hebben.
Hier heb je helemaal gelijk in. Ik heb haar een keer gezien in het echt.quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Enige wat je kan doen afstand nemen. Helemaal.
Als ze alsnog voor je wilt kiezen, dan moet ze kiezen tussen haar relatie of vrijgezel zijn.
Niet voor haar relatie of jou, want je weet nooit hoe t gaat lopen als jullie meer contact krijgen.
Hij weet dat ze een vriendschappelijk contact met iemand uit Nederland onderhoudt. Frequentie en duur niet.quote:Op zondag 26 december 2021 14:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?
Wat een cynische reactie zeg.quote:Op zondag 26 december 2021 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Jouw selfies wissen natuurlijk ....
En de skype-geschiedenis ...
quote:Op zondag 26 december 2021 14:54 schreef Tengano het volgende:
Lastig hoor TS. Je hebt blijkbaar hele warme gevoelens voor deze vrouw; videobellen, selfies sturen, de verliefdheid, de hunkering, het verlangen haar weer te zien voor een stedentrip. En ik vind dat je ook wel een beetje aan jezelf mag denken en snap ook wel dat je daar een goed advies voor wilt.
Dus ik zou zorgen dat je deze hele situatie en jouw verlangens bespreekbaar maakt met haar man en kinderen. Die hebben immers ook een soort belang in dit verhaal, naast alle mensen hier natuurlijk. En dan gewoon hun ideeën en oplossingen eens aanhoren en daar vandaan weer verder kijken.
En laat ook nog even weten wat daar uitkomt svp. Ik denk dat er wel wat mensen benieuwd naar zijn.
Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).quote:Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:
[..]
Goede vraag, dank je.
Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
Bedankt voor je bemoedigende woorden. 🙏quote:Op zondag 26 december 2021 14:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. kI ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.quote:Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.
Maargoed, ik ben erg benieuwd hoe het er over pakweg 6 maanden voor staat.
Lol toch nog even goed gelachen dankjewel.quote:Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. I ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
Ja want deze denkwijze is alleen toebedeeld aan desbetreffende leeftijdsgroep, wat een onzin. Deze vorm van minimalisme is juist trending onder een deel jongere generatiesquote:Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord.
Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.quote:Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.
Namelijk ... de wereld is niet Fok.nl, en Fok.nl is zeker niet de hele wereld.
Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?quote:Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.
Namelijk ... de wereld is niet Fok.nl, en Fok.nl is zeker niet de hele wereld.
Zijn we ... als het ons uitkomt!quote:Op zondag 26 december 2021 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?
Doe dan de groetjes maar aan hoedendou of hoe dat veenlijk ook heet.quote:Op zondag 26 december 2021 15:17 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zijn we ... als het ons uitkomt!
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.quote:Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.
Over gigantische denkfouten gesproken.
errorquote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.
Door het contact te verbreken, of in ieder geval voor langere tijd stil te leggen, is je ook al vaker gezegd. Maar dat wil jij neit. Dus dit blijft een vicieuze cirkelquote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
[..]
Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
Vreemdgaan is niet alleen maar seks m.i. En die kinderen zijn zeker wel relevant. Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.quote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.
Zo zie ik mezelf helemaal niet.
Ik zou nooit vreemd gaan met een getrouwde vrouw met kinderen. Dat is echt uitgesloten. Zo zit ik niet in elkaar.
Ik wil ook helemaal niet verliefd op haar zijn, en ik wil ook niet dat zij verliefd op mij is. Maar het is nu eenmaal zo. Maar daar doen we niets mee. Sterker nog, ik wil daar van af. Vandaar dit topic.
Maar contact met iemand verbreken die ik maandenlang als mijn beste vriend zag, dat wil ik niet.
Ik vind het ook jammer dat het topic een beetje ontspoort.
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.
Ik wil namelijk juist niets met haar.
Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
Mijn opa is in de laatste jaren van de oorlog geboren, dat is eigenlijk helemaal geen jankbal.quote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
Sometimes in life there are no 'best' options.quote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
Verdomme, je moet haar neuken, pas daarna kun je inschatten of het alleen je fantasie is of dat je gevoelens echt zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Galvez het volgende:
[..]
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.
Ik wil namelijk geen relatie met haar, en ik wil ook geen avontuurtje.
Je bent geen jankerd, dus je draait je hand er niet voor om om je vrouw al jarenlang te belazeren.quote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat zeg ik toch Flipping, wij zijn geen jankers, we zijn erger gewend.
![]()
Jij wel als ik je reacties hier zo lees.quote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat zeg ik toch Flipping, wij zijn geen jankers, we zijn erger gewend.
![]()
Ik zal het jou nog een keer proberen uit te leggen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef FlippingCoin het volgende: Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.
Dat kan niet, maar veel plezier je hele leven het te proberenquote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik zal het jou nog een keer proberen uit te leggen.
Ik zoek geen approval of disapproval om met haar te praten.
Enige vraag is tip om verliefdheid te stoppen, zonder het contract te verbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |