abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2021 @ 14:24:16 #101
319979 Fok-it
All is well
pi_202820118
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nog één keer, dat komt nicht im Frage!
Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.

Maargoed, ik ben erg benieuwd hoe het er over pakweg 6 maanden voor staat.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202820190
Praat erover met haar!

Wil ze enkel met haar man verder, of is er ook ruimte voor de relatie met jou er bij? Kijk wat de (on)mogelijkheden zijn. Is jullie relatie überhaupt bekend in haar relatie? Openheid is belangrijk!

Als jij/jullie enkel wat zien in monogamie dan is het of afbreken/sterk verminderen of haar relatie met d'r man beëindigen.
pi_202820206
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef RubenSosa het volgende:

[..]
Oh maar een relatie kapot maken kan dus wel... oke, daar is dan een soort van grens..apart.
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  zondag 26 december 2021 @ 14:27:59 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820215
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik zoek niemand. Ik ben al best lang single, en beviel altijd prima.
En er is toch niemand zoals zij.

Ik wil haar alleen niet kwijt als vriend, dat is echt het enige. Ik heb nog nooit zo’n goed contact met iemand gehad waar ik mee over echt alles kan praten.
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 14:33:02 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202820317
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:

[..]
Goede vraag, dank je.

Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..
  zondag 26 december 2021 @ 14:34:17 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_202820350
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:33 schreef maily het volgende:

[..]
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..
Dit ja, het is gewoon jezelf in een waan houden. Maar heb er ook wel laatste over gezegd denk ik. Alvast sterkte over x-aantal tijd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 26 december 2021 @ 14:37:12 #107
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202820400
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
Ik weet ook zeker dat ik haar daar mee zou kwetsen.
Ja en nu kwetsen jullie haar man en kinderen. Lekker egoïstisch wijf ook, het geluk van je kinderen op het spel zetten omdat je jeuk hebt aan je kut man man man...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 26 december 2021 @ 14:38:45 #108
459912 FlippingCoin
pi_202820423
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Galvez het volgende:

[..]
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)
Wat een lulkoek, ze gaat gewoon vreemd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 26 december 2021 @ 14:39:10 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202820427
Enige wat je kan doen afstand nemen. Helemaal.

Als ze alsnog voor je wilt kiezen, dan moet ze kiezen tussen haar relatie of vrijgezel zijn.
Niet voor haar relatie of jou, want je weet nooit hoe t gaat lopen als jullie meer contact krijgen.

Zou t vanuit jou afbreken, anders maak je de keuze om hun huwelijk en gezin mee te helpen kapot te maken. En denk niet dat je dat wil.
pi_202820430
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
  zondag 26 december 2021 @ 14:41:20 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820462
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?
  zondag 26 december 2021 @ 14:42:17 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202820475
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.

Na jaren van ellende, ongelukkig zijn, mishandeling etc.

:W
Dat is vervelend voor je. In jouw geval is het wellicht fijn dat ze uit elkaar zijn. Maar uit eigen ervaring is het niet fijn. Hoop gedoe met pendelen tussen vader en moeder en dan heb je verschrikkelijke verjaardagen/feestdagen ook nog.

Je kan het ook andersom stellen. TS overleeft het wel zonder haar.
  zondag 26 december 2021 @ 14:45:11 #113
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_202820517
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef maily het volgende:

[..]
Ja maar stel je nou eens voor ... STEL he, dat iemand hier DE tip heeft ....
En ja !!! hier is eindelijk iemand met inzicht en de tip van het jaar.
Maak een afspraak, liefst een vol weekend, en ga met haar in een hotel en heb het hele weekend stomende seks. Valt dat tegen, is het bv, niet stomend maar meer lauw-warm, dan kap ermee.
Is dat weekend fantastisch, duidelijk beter dan je hebt of zelfs ooit gehad hebt, dan hebben jullie duidelijkheid erover dat de aantrekking niet vooral een fantasie is over wat zou kunnen zijn, maar ook in het echt zo ver gaat. En als jullie beiden dan echt bij elkaar willen zijn, samen willen leven dan zijn er makkelijk oplossingen te vinden. Ook wat de kinderen betreft. Dan zullen er voor een hele reeks praktische zaken praktische oplossingen moeten worden gezocht, maar als jullie het echt willen, dan lukt dat.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 14:46:02 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202820530
quote:

[..]
Jouw selfies wissen natuurlijk ....

En de skype-geschiedenis ...

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 26-12-2021 14:56:52 ]
  Vis een optie? zondag 26 december 2021 @ 14:46:33 #115
70532 loveli
N
pi_202820539
quote:

[..]
_O-
crap in = crap out
  zondag 26 december 2021 @ 14:49:08 #116
459912 FlippingCoin
pi_202820574
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
pi_202820584
Jeetje, jij hebt de emotionele intelligentie van een bak gist.

Je bent verliefd op haar, maar je wilt niet dat ze haar man en kinderen verlaat voor jou. Je spreekt jezelf tegen door door te gaan met contact. Want ze gaat nu al emotioneel vreemd met je. Kap gewoon met het contact, nu maak je het alleen lastiger voor haar en voor jezelf.
  zondag 26 december 2021 @ 14:51:30 #118
450228 LeesFoknl
pi_202820623
quote:

[..]
Met alle respect, wat ben je een oen !! Realiseer je je niet dat HAAR huwelijk ook met jou kan zijn.
pi_202820647
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:27 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.

Ik zit hier echt bijna letterlijk huilend in de bank bij de gedachten aan het verbreken van het contact, en dat heb ik niet snel, dat mag je best weten.

Nogmaals, er zit meer dan 1000km afstand tussen ons. Er gaat nooit lichamelijk intimiteit tussen ons komen, uitgesloten.

Dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil terug naar de situatie waarin we vriendschappelijk contact onderhielden. Het klinkt misschien raar, maar voor mij was dat contact heel waardevol.
Ik heb met haar betere gesprekken dan dat ik ooit met vrienden hier thuis heb kunnen hebben.
Is gewoon kut. Sterkte.
  zondag 26 december 2021 @ 14:54:27 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202820662
Lastig hoor TS. Je hebt blijkbaar hele warme gevoelens voor deze vrouw; videobellen, selfies sturen, de verliefdheid, de hunkering, het verlangen haar weer te zien voor een stedentrip. En ik vind dat je ook wel een beetje aan jezelf mag denken en snap ook wel dat je daar een goed advies voor wilt.

Dus ik zou zorgen dat je deze hele situatie en jouw verlangens bespreekbaar maakt met haar man en kinderen. Die hebben immers ook een soort belang in dit verhaal, naast alle mensen hier natuurlijk. En dan gewoon hun ideeën en oplossingen eens aanhoren en daar vandaan weer verder kijken.

En laat ook nog even weten wat daar uitkomt svp. Ik denk dat er wel wat mensen benieuwd naar zijn.
pi_202820704
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Enige wat je kan doen afstand nemen. Helemaal.

Als ze alsnog voor je wilt kiezen, dan moet ze kiezen tussen haar relatie of vrijgezel zijn.
Niet voor haar relatie of jou, want je weet nooit hoe t gaat lopen als jullie meer contact krijgen.

Hier heb je helemaal gelijk in. Ik heb haar een keer gezien in het echt.
Kan zomaar zijn dat wanneer we een weekend samen zijn al zeker weten niet samen te kunnen leven.

Dat is echter ook helemaal niet aan de orde.
Ik wil niet dat ze haar man verlaat, en al helemaal niet voor mij.
Sterker nog, ik wil dat ze zo gelukkig met haar man is als maar kan.

Ik wil gewoon een goede vriend zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?
Hij weet dat ze een vriendschappelijk contact met iemand uit Nederland onderhoudt. Frequentie en duur niet.
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:46 schreef maily het volgende:

[..]
Jouw selfies wissen natuurlijk ....

En de skype-geschiedenis ...
Wat een cynische reactie zeg. :{
  zondag 26 december 2021 @ 14:56:59 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820711
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:54 schreef Tengano het volgende:
Lastig hoor TS. Je hebt blijkbaar hele warme gevoelens voor deze vrouw; videobellen, selfies sturen, de verliefdheid, de hunkering, het verlangen haar weer te zien voor een stedentrip. En ik vind dat je ook wel een beetje aan jezelf mag denken en snap ook wel dat je daar een goed advies voor wilt.

Dus ik zou zorgen dat je deze hele situatie en jouw verlangens bespreekbaar maakt met haar man en kinderen. Die hebben immers ook een soort belang in dit verhaal, naast alle mensen hier natuurlijk. En dan gewoon hun ideeën en oplossingen eens aanhoren en daar vandaan weer verder kijken.

En laat ook nog even weten wat daar uitkomt svp. Ik denk dat er wel wat mensen benieuwd naar zijn.
_O-
pi_202820712
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:

[..]
Goede vraag, dank je.

Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).
Somebody that I used to know
pi_202820772
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:57 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).
Bedankt voor je bemoedigende woorden. 🙏
  zondag 26 december 2021 @ 15:03:14 #125
450228 LeesFoknl
pi_202820795
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.

Maargoed, ik ben erg benieuwd hoe het er over pakweg 6 maanden voor staat.
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. kI ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.
  zondag 26 december 2021 @ 15:03:55 #126
459912 FlippingCoin
pi_202820802
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. I ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.
Lol toch nog even goed gelachen dankjewel. ^O^
  zondag 26 december 2021 @ 15:08:45 #127
450228 LeesFoknl
pi_202820857
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.

Namelijk ... de wereld is niet Fok.nl, en Fok.nl is zeker niet de hele wereld.
  zondag 26 december 2021 @ 15:10:10 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_202820882
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord.
Ja want deze denkwijze is alleen toebedeeld aan desbetreffende leeftijdsgroep, wat een onzin. Deze vorm van minimalisme is juist trending onder een deel jongere generaties
  zondag 26 december 2021 @ 15:10:28 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820887
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.

Over gigantische denkfouten gesproken.
pi_202820892
Al denk ik ook dat het goed is om haar man erbij te betrekken. Als jullie echt terug willen naar de vriendschap, dan moet dat geen probleem zijn. Is dat het wel, dan moeten jullie jezelf misschien achter de oren krabben. Het hoeft geen vriendschap met hem te zijn maar in ieder geval dat er geen geheimen richting hem zijn. Dat zij open over jullie contact kan praten.
Somebody that I used to know
  zondag 26 december 2021 @ 15:12:16 #131
459912 FlippingCoin
pi_202820917
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?
  zondag 26 december 2021 @ 15:17:16 #132
450228 LeesFoknl
pi_202821034
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?
Zijn we ... als het ons uitkomt!
  zondag 26 december 2021 @ 15:18:42 #133
459912 FlippingCoin
pi_202821057
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Zijn we ... als het ons uitkomt!
Doe dan de groetjes maar aan hoedendou of hoe dat veenlijk ook heet. :+
pi_202821090
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.
Zo zie ik mezelf helemaal niet.

Ik zou nooit vreemd gaan met een getrouwde vrouw met kinderen. Dat is echt uitgesloten. Zo zit ik niet in elkaar.

Ik wil ook helemaal niet verliefd op haar zijn, en ik wil ook niet dat zij verliefd op mij is. Maar het is nu eenmaal zo. Maar daar doen we niets mee. Sterker nog, ik wil daar van af. Vandaar dit topic.

Maar contact met iemand verbreken die ik maandenlang als mijn beste vriend zag, dat wil ik niet.

Ik vind het ook jammer dat het topic een beetje ontspoort.
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant voor mij vraag.
Ik wil namelijk juist niets met haar.

Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:16 #135
450228 LeesFoknl
pi_202821130
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.

Over gigantische denkfouten gesproken.
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:33 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202821136
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.
error
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:38 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_202821139
quote:

[..]
Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
Door het contact te verbreken, of in ieder geval voor langere tijd stil te leggen, is je ook al vaker gezegd. Maar dat wil jij neit. Dus dit blijft een vicieuze cirkel
pi_202821141
-nee-

[ Bericht 52% gewijzigd door Lenny77 op 26-12-2021 15:56:57 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:50 #139
459912 FlippingCoin
pi_202821143
quote:

[..]
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.
Zo zie ik mezelf helemaal niet.

Ik zou nooit vreemd gaan met een getrouwde vrouw met kinderen. Dat is echt uitgesloten. Zo zit ik niet in elkaar.

Ik wil ook helemaal niet verliefd op haar zijn, en ik wil ook niet dat zij verliefd op mij is. Maar het is nu eenmaal zo. Maar daar doen we niets mee. Sterker nog, ik wil daar van af. Vandaar dit topic.

Maar contact met iemand verbreken die ik maandenlang als mijn beste vriend zag, dat wil ik niet.

Ik vind het ook jammer dat het topic een beetje ontspoort.
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.
Ik wil namelijk juist niets met haar.

Vreemdgaan is niet alleen maar seks m.i. En die kinderen zijn zeker wel relevant. Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.
  zondag 26 december 2021 @ 15:24:10 #140
459912 FlippingCoin
pi_202821178
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
Mijn opa is in de laatste jaren van de oorlog geboren, dat is eigenlijk helemaal geen jankbal.
  zondag 26 december 2021 @ 15:26:03 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202821215
quote:
Sometimes in life there are no 'best' options.

There are just options.

And they all suck.
pi_202821217
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
error
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.
Ik wil namelijk geen relatie met haar, en ik wil ook geen avontuurtje.
  zondag 26 december 2021 @ 15:26:49 #143
450228 LeesFoknl
pi_202821223
Dat zeg ik toch Flipping, wij zijn geen jankers, we zijn erger gewend.

:W :W
  zondag 26 december 2021 @ 15:28:22 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821252
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
:')
  zondag 26 december 2021 @ 15:28:26 #145
450228 LeesFoknl
pi_202821254
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Galvez het volgende:

[..]
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.
Ik wil namelijk geen relatie met haar, en ik wil ook geen avontuurtje.
Verdomme, je moet haar neuken, pas daarna kun je inschatten of het alleen je fantasie is of dat je gevoelens echt zijn.
  zondag 26 december 2021 @ 15:29:09 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821270
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:

Je bent geen jankerd, dus je draait je hand er niet voor om om je vrouw al jarenlang te belazeren.

Chapeau!
  zondag 26 december 2021 @ 15:29:25 #147
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202821274
TVP

Rondom jou en 1000km zitten waarschijnlijk duizenden leuke, mooie en fantastische vrouwen. Ik vind dat je hun ook een kans moet geven om iets moois met jou te beginnen. Als het met hen allemaal niet lukt, kunnen we nog kijken of deze getrouwde mevrouw nog een optie is.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 26 december 2021 @ 15:30:15 #148
459912 FlippingCoin
pi_202821291
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:

Jij wel als ik je reacties hier zo lees.

En nu is het klaar met dat geouwehoer dit is helemaal niet relevant voor TS.
pi_202821295
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef FlippingCoin het volgende: Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.
Ik zal het jou nog een keer proberen uit te leggen.
Ik zoek geen approval of disapproval om met haar te praten.

Enige vraag is tip om verliefdheid te stoppen, zonder het contract te verbreken.
  zondag 26 december 2021 @ 15:31:17 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_202821312
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik zal het jou nog een keer proberen uit te leggen.
Ik zoek geen approval of disapproval om met haar te praten.

Enige vraag is tip om verliefdheid te stoppen, zonder het contract te verbreken.
Dat kan niet, maar veel plezier je hele leven het te proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')