Goed idee wel. Sorry!quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we hier aub geen discussie over coronamaatregelen en coronabeleid gaan houden? Ik heb daar geen zin in.
Mthefrozenassmanquote:Op zondag 26 december 2021 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
godver de teryng tyfus wat is het hoerenkoud
maar ik heb het overleefd
Goed gedaan wel!quote:Op zondag 26 december 2021 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
bovendien verstaanbaarquote:
Ach, op oudjaarsdag is het weer een stuk warmerquote:Op zondag 26 december 2021 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
ja, dit dus.quote:
The DanceGenotquote:Op zondag 26 december 2021 13:23 schreef Zorro het volgende:
Voor de mensen die alleen deze versie kennen:
Kijk en luister naar deze:
https://www.google.com/ur(...)ynyJCPeYv1RAvpbLxt4o
16 graden hier danquote:Op zondag 26 december 2021 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, op oudjaarsdag is het weer een stuk warmer
Even de directe youtube link geplaatst, dat is leuker hequote:
Alsof iemand die versie van Lindsey live kan spelen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef peaceman het volgende:
mompelt iets met valse kraaien, live, pinkpop... al hebben ze deze volgens mij niet gespeeld.
Ja, ze hielden de boodschap toch niet verborgenquote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over varkens ging, maar koeien dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |