quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef Declan-Harp het volgende:
@:oh-oh kun jij niet een eigen topic openen en dagelijks een dagboekverslag voor ons maken?
Dit klinkt heel smerig.quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dan weet ik zeker dat ik snel ontslagen word!
Mn favo klanten zijn mannen die klagen dat hun fleshlight te snel stukis en zo![]()
Maar goed, morgen weer.
Ik heb dus echt serieus gelogen tegen mijn ouders en gezegd dat ik het hele weekend werk want ik trek dat zo niet en heb geen zin om ze te bedienen de hele dag
Getver, ik ging ook googlenquote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit klinkt heel smerig.![]()
Edit: het is inderdaad zo smerig als ik dacht, vertelt Google mij
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 26 december 2021 15:25 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Getver, ik ging ook googlen
Ik dacht dat het een soort zaklamp was ofzo![]()
Als je het zo bekijkt is het misschien maar goed ook dat er fleshlights zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef amaranta het volgende:
Maar ze gaan dus snel kapot? Die “zaklampen”?
En vervolgens gaan ze in de chat klagen?
Best dapper.
Huh? Je gooide lingerie naar beneden als hint dat je naakt in bed lag? Ik snap het niet helemaal.quote:Op zondag 26 december 2021 15:39 schreef PKM het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het misschien maar goed ook dat er fleshlights zijn.![]()
Ik bestelde overigens gisteren ook bij easy toys. Mijn goede voornemen is vaker seks.![]()
Gisteren gooide ik moedig lingerie naar beneden voor als de kindjes zouden slapen. Om kwart voor negen was mijn man er nog niet, dus maar weer opgeborgen.![]()
Nee, om om te kleden als mijn man beneden zou zijn. Ik leg altijd dreumes op bed en hij kleuter. Seks is altijd beneden, want dreumes slaapt in ons grote bed. Maar mijn man kwam dus heul laat naar beneden.quote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huh? Je gooide lingerie naar beneden als hint dat je naakt in bed lag? Ik snap het niet helemaal.
Als jij meer seks wilt, moet ie toch overeind blijven?quote:Op zondag 26 december 2021 16:16 schreef PKM het volgende:
Net toch maar tegen mijn man gezegd wat het plan was. Hij: "Dan blijf ik de komende dagen wel overeind."
Ik: "Succes, maar lijkt me wel overkill."![]()
Hij bedoelde blijkbaar dat hij komende dagen niet bij kleuter blijft liggen want hij was inderdaad in slaap gevallen. Kleuter sliep eerst blijkbaar wel snel, totdat er weer vuurwerk werd afgestoken.
Ik heb geen idee en durf niet te googelen…quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef lunapuella het volgende:
Ach, die lieve onschuld van niet weten wat een fleshlight is
Nou ja, je mist er ook niks aan hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 16:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en durf niet te googelen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gingen ooit naar Duitsland en waren werkelijk in shock dat je bij de wegrestaurants travelpussies kon kopen.quote:
Was het wat?quote:Op zondag 26 december 2021 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij gingen ooit naar Duitsland en waren werkelijk in shock dat je bij de wegrestaurants travelpussies kon kopen.
We hebben er uiteraard 1 gekocht om te kijken wat het nou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |