En hoe zag Tatjana eruit?quote:Op zondag 26 december 2021 12:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb ooit gerad joling en tatjana zijn playbacken op centerparcs port zelande
Stokje in je neus jaquote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als Hugo daar geen stokje voor steekt
Ergens in juno, heb er vertrouwen inquote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein, Hugo stopt er mee...quote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie zijn opvolger wordt.quote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein, Hugo stopt er mee...
ja, ik vind het jammer dat de beste man dood is hoor, maar mensen kunnen ook doorslaan. Procol Harum op 3 lijkt me genoeg als ode aan hem.quote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerst hadden we al "dé favoriet van Peter r de Vries", nu is "een favoriet van Peter R de Vries" ook al genoeg om het tot een artikel op de site van Radio 2 schoppen. Ze zijn t wel een beetje aan t overdrijven allemaal he?
https://www.nporadio2.nl/(...)van-peter-r-de-vries
Thierryquote:Op zondag 26 december 2021 12:33 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie zijn opvolger wordt.
Yes. Laten we hopen dat t doorgaatquote:Op zondag 26 december 2021 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Stemplaatgenot. Volgend jaar live zien in het GelreDome.
Ik las doodslaan.quote:Op zondag 26 december 2021 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik vind het jammer dat de beste man dood is hoor, maar mensen kunnen ook doorslaan. Procol Harum op 3 lijkt me genoeg als ode aan hem.
Is dat positief nieuwsquote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein, Hugo stopt er mee...
Een kennerquote:Op zondag 26 december 2021 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op zoek naar Simon. Cliffhanger seizoen 1
is iets minder praktisch dan gewoon doodschieten denk ikquote:
Had die geen geheugenverlies?quote:Op zondag 26 december 2021 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op zoek naar Simon. Cliffhanger seizoen 1
Zusje heeft alle dvds grijsgedraaid inmiddels, dus ik ving vroeger weleens wat opquote:
Eensquote:Op zondag 26 december 2021 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik vind het jammer dat de beste man dood is hoor, maar mensen kunnen ook doorslaan. Procol Harum op 3 lijkt me genoeg als ode aan hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |