En de helftbvan de tent maar steeds opnieuw uit hun plaat gaan bij elke herstartquote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is drie keer dat nummer how you remind me opnieuw ging doen. Ik snap nog steeds niet dat ik niet ben weggelopen. Blijkbaar al teveel bier op daar
Dat is niet heel discreet danquote:Op zondag 26 december 2021 12:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Goed punt...dan is het niet fijn...geeft herrie.
Had Do You Feel Like I Do in mijn SLquote:Op zondag 26 december 2021 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
dit is de enige notering van Frampton??
Iets met Nederland en smakeloos
Ach dit is al jaren zoquote:Op zondag 26 december 2021 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
dit is de enige notering van Frampton??
Iets met Nederland en smakeloos
Nou, ik heb ooit een ex gehad die écht zoveel herrie maakte dat ik echt ruzie kreeg met de onderbuurman....misschien ook omdat t zijn vrouw was... (laatste is niet waarquote:
Ha ha Idd ja, tent liep wel snel leeg dacht ikquote:Op zondag 26 december 2021 12:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En de helftbvan de tent maar steeds opnieuw uit hun plaat gaan bij elke herstart
die ene live versie van 13 minuten is een meesterwerk, hoort er m.i. gewoon in.quote:Op zondag 26 december 2021 12:29 schreef Piebe het volgende:
[..]
Had Do You Feel Like I Do in mijn SL
Als Hugo daar geen stokje voor steektquote:Op zondag 26 december 2021 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Stemplaatgenot. Volgend jaar live zien in het GelreDome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |