Vorig uurquote:Op zondag 26 december 2021 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
komt kut koeman uberhaupt nog? of is die al geweest?
Meer dan terecht. Hoort erin, prima plek ookquote:Op zondag 26 december 2021 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer een nummer 2000 die nog in de lijst staat
Succes!! Hopelijk zijn ze op tijd klaar met je vloerquote:Op zondag 26 december 2021 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben gisteren wezen rennen, ik dacht dat het wel mee zou vallen met de kou maar KOLERE wat een kou. Pak je goed in!
Ik ga zo naar mijn ouders. Vanochtend mijn halve huisraad uitgeruimd want ik krijg komende week een nieuwe vloer dus ik ga met kat en al een paar dagen bij mijn ouders logeren en thuiswerken. Weet niet of ik tussen al het gezeul en de drukte in veel kan posten maar luisteren doe ik zo veel mogelijk!
Ja ik weet ook nog niet of het moed verzamelen mij gaat lukkenquote:Op zondag 26 december 2021 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben gisteren wezen rennen, ik dacht dat het wel mee zou vallen met de kou maar KOLERE wat een kou. Pak je goed in!
Ik ga zo naar mijn ouders. Vanochtend mijn halve huisraad uitgeruimd want ik krijg komende week een nieuwe vloer dus ik ga met kat en al een paar dagen bij mijn ouders logeren en thuiswerken. Weet niet of ik tussen al het gezeul en de drukte in veel kan posten maar luisteren doe ik zo veel mogelijk!
Iets lager zou ook nog mogen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Meer dan terecht. Hoort erin, prima plek ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |