Al bijna 20 jaar foetsiequote:Op zondag 26 december 2021 10:56 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ryan Paris heeft als dank voor het dolce vita succes nog aan dat nummer meegeholpen.
Omdat er mensen zijn die dat anders zien…quote:Op zondag 26 december 2021 10:58 schreef peaceman het volgende:
I am the walrus dat is gewoon bijna top 100 materiaal. Waarom zo laag?
Was in verwarring met de tijdquote:
Zomertijd is al 2 maanden voorbij…quote:Op zondag 26 december 2021 10:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Annemieke![]()
[ afbeelding ]
edit: oh ik dacht dat het al 12u was![]()
Wat/wie?quote:Op zondag 26 december 2021 11:00 schreef Gretzl het volgende:
Haha Masters of the Universe, ben ik de enige die dan aan Het Kan Niet Waar Zijn van Joris Luyendijk moet denken?
De nummertjes worden kleiner. De muziek wordt ‘anders’.quote:Op zondag 26 december 2021 11:02 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand me even bijpraten over de gemiste uurtjes?
Het is maar vanaf 1:00 tot nu, dat moet toch wel lukken?
Een bekend boek over de (gevolgen van de) kredietcrisis.quote:
veel shotjes, naar bed gangers, fok downtime, dagduck die na 6 uur naar bed ging.quote:Op zondag 26 december 2021 11:02 schreef Zorro het volgende:
Zijn dit fragmenten van Eiffel 65 - Blue bij een eerdere editie?quote:Op zondag 26 december 2021 10:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Annemieke![]()
[ afbeelding ]
edit: oh ik dacht dat het al 12u was![]()
Ik vind dit een goede vraag.quote:Op zondag 26 december 2021 11:02 schreef Zorro het volgende:
Er stonden mooie nummers veel te laag, minder mooie nummers die er niet in hoorden, maar over het algemeen waren het leuke muziekjes. Zo.quote:Op zondag 26 december 2021 11:02 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |