Feest!quote:Op zondag 26 december 2021 08:08 schreef DW457 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Oeh, M.J.! Lekker begin van de Top 2000 van vandaag. En oeh, ik mag uit quarantaine!
Ben jij er nog of weer? Hoe was de whisky gister?quote:
Weer, ben net na 12 gaan slapen. Maar dankzij mn werkritme ben ik 7 dagen per week rond 6 uur wel weer wakkerquote:Op zondag 26 december 2021 08:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ben jij er nog of weer? Hoe was de whisky gister?
Ooh, dan verschillen we maar n paar uurtjes.quote:Op zondag 26 december 2021 08:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weer, ben net na 12 gaan slapen. Maar dankzij mn werkritme ben ik 7 dagen per week rond 6 uur wel weer wakker![]()
Whisky was lekker hoor
Nah, zit eerst aan een lekker bakkie pleurquote:Op zondag 26 december 2021 08:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ooh, dan verschillen we maar n paar uurtjes.
Heb je zin in appelsap, MJ heeft nog wat.
Dit was de moeder der mamma appelsapjes!quote:Op zondag 26 december 2021 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit hier nou een mama appelsapje in?
We zitten op 1 lijn, qua drankjes! Hier is mijn bakkie ook net klaarquote:Op zondag 26 december 2021 08:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nah, zit eerst aan een lekker bakkie pleur
Die filmdood van Bangalter werd niet voor niets gerecycled, dat was allemaal voor het hogere doel.quote:Op zondag 26 december 2021 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daft Pink heeft stiekem een flinke stopbonus te pakken volgens mij
Je moet wat als je zo vroeg wakker bent hèquote:Op zondag 26 december 2021 08:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
We zitten op 1 lijn, qua drankjes! Hier is mijn bakkie ook net klaar
Zeg dat. En daarnaast, als je een kind hebt zoals ik, dan is koffie essentieel ook om de dag door te komen. Nu is ze echter bij haar moeder en koffie vind ik ook gewoon erg lekker. Evenals dit nummer, jaja, U2, maar toch. Ik vind hem fijn.quote:Op zondag 26 december 2021 08:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je moet wat als je zo vroeg wakker bent hè
Haha zelf geen ervaring mee, zie alleen hoe dat bij mn broer gaat...quote:Op zondag 26 december 2021 08:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeg dat. En daarnaast, als je een kind hebt zoals ik, dan is koffie essentieel ook om de dag door te komen. Nu is ze echter bij haar moeder en koffie vind ik ook gewoon erg lekker. Evenals dit nummer, jaja, U2, maar toch. Ik vind hem fijn.
Ah zie hier, een gescheiden ziel.quote:Op zondag 26 december 2021 08:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeg dat. En daarnaast, als je een kind hebt zoals ik, dan is koffie essentieel ook om de dag door te komen. Nu is ze echter bij haar moeder en koffie vind ik ook gewoon erg lekker. Evenals dit nummer, jaja, U2, maar toch. Ik vind hem fijn.
Oef nee, anders ligt binnen no time de kerstboom om of drinkt ie de gootsteenontstopper leeg ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 08:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Haha zelf geen ervaring mee, zie alleen hoe dat bij mn broer gaat...
Kleine is een jaar en 3 maanden, oftewel aandacht geen seconde laten verslappen
Ja of ze trekt zich op aan de salon tafel en probeert een onbewaakt flesje bier te pakken te krijgenquote:Op zondag 26 december 2021 08:17 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oef nee, anders ligt binnen no time de kerstboom om of drinkt ie de gootsteenontstopper leeg ofzo.
Nooit samen geweest zelfs. Vul de rest zelf maar inquote:Op zondag 26 december 2021 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah zie hier, een gescheiden ziel.
Een voortvloeisel van een eenmalige nachtelijke overeenkomst?quote:Op zondag 26 december 2021 08:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nooit samen geweest zelfs. Vul de rest zelf maar in
Ghehehehe...of de goede whisky!quote:Op zondag 26 december 2021 08:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja of ze trekt zich op aan de salon tafel en probeert een onbewaakt flesje bier te pakken te krijgen
Met de nodige kleine lettertjes die ik over het hoofd zag, yup!quote:Op zondag 26 december 2021 08:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een voortvloeisel van een eenmalige nachtelijke overeenkomst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |