SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik jammer, ik vind je een leuke poster.quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende: [..] Meh begin een beetje klaar te zijn met deze SC en dat vind ik kut.
Dat vind ik leuk om te horen, serieus! En wederzijds. Maar heel vaak heb ik dat gevoel niet, dat ik hier gewaardeerd wordt. Zo negeert Ballie me omdat ik dat zei over dat het wel tof van haar manager was dat ze probeerde werk te bieden. Us zet me vaak weg als schooljuf met en belerend toontje dus dan doet mijn mening er niet zo toe verder. Inhoudelijk op me ingaan lukt hem niet zo vaak.quote:Op zondag 26 december 2021 01:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, ik vind je een leuke poster.
quote:Op zondag 26 december 2021 04:27 schreef kwiwi het volgende:
Pff nare dromen vannacht, eerst dat een goede vriend ineens is overleden en ik moet helpen met de begrafenis organiseren - wat allemaal fout gaat. En daarna dat een familielid een ongeluk heeft.
Maar even beetje iets leuks op tv kijken nu ofzo.
Mag ik u dit toereiken voor de schrik?quote:Op zondag 26 december 2021 04:27 schreef kwiwi het volgende:
Pff nare dromen vannacht, eerst dat een goede vriend ineens is overleden en ik moet helpen met de begrafenis organiseren - wat allemaal fout gaat. En daarna dat een familielid een ongeluk heeft.
quote:Op zondag 26 december 2021 04:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik sla even een rondje over aangezien ik straks een brunch voor ga schotelen.quote:Op zondag 26 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie met appeltaart als ontbijt. Gewoon omdat het kan
moet kunnenquote:Op zondag 26 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Met de mooie taartjes?quote:Op zondag 26 december 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sla even een rondje over aangezien ik straks een brunch voor ga schotelen.
Gezellig. Met familie?quote:Op zondag 26 december 2021 08:24 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar even mij aankleden, straks brunchen
Ik had thee met monchoucakequote:Op zondag 26 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |