SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik jammer, ik vind je een leuke poster.quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende: [..] Meh begin een beetje klaar te zijn met deze SC en dat vind ik kut.
Dat vind ik leuk om te horen, serieus! En wederzijds. Maar heel vaak heb ik dat gevoel niet, dat ik hier gewaardeerd wordt. Zo negeert Ballie me omdat ik dat zei over dat het wel tof van haar manager was dat ze probeerde werk te bieden. Us zet me vaak weg als schooljuf met en belerend toontje dus dan doet mijn mening er niet zo toe verder. Inhoudelijk op me ingaan lukt hem niet zo vaak.quote:Op zondag 26 december 2021 01:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, ik vind je een leuke poster.
quote:Op zondag 26 december 2021 04:27 schreef kwiwi het volgende:
Pff nare dromen vannacht, eerst dat een goede vriend ineens is overleden en ik moet helpen met de begrafenis organiseren - wat allemaal fout gaat. En daarna dat een familielid een ongeluk heeft.
Maar even beetje iets leuks op tv kijken nu ofzo.
Mag ik u dit toereiken voor de schrik?quote:Op zondag 26 december 2021 04:27 schreef kwiwi het volgende:
Pff nare dromen vannacht, eerst dat een goede vriend ineens is overleden en ik moet helpen met de begrafenis organiseren - wat allemaal fout gaat. En daarna dat een familielid een ongeluk heeft.
quote:Op zondag 26 december 2021 04:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik sla even een rondje over aangezien ik straks een brunch voor ga schotelen.quote:Op zondag 26 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie met appeltaart als ontbijt. Gewoon omdat het kan
moet kunnenquote:Op zondag 26 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Met de mooie taartjes?quote:Op zondag 26 december 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sla even een rondje over aangezien ik straks een brunch voor ga schotelen.
Gezellig. Met familie?quote:Op zondag 26 december 2021 08:24 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar even mij aankleden, straks brunchen
Ik had thee met monchoucakequote:Op zondag 26 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moet over een uurtje richting Rotterdam.
Leukquote:Op zondag 26 december 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Straks even een flink eind wandelen en daarna de Lego NES in elkaar knutselen denk ik
Ik blijf op veilige afstand van Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 26 december 2021 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
rip @:budapestenaar , het bitterbalmonster is er klaar voor
Ik las dat Zuid-Holland niet in de gevarenzone zit.quote:Op zondag 26 december 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
nu zeggen ze dus eind van de middag ijzel
Je weet dat ik zuid ook kan verlaten?quote:Op zondag 26 december 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf op veilige afstand van Rotterdam-Zuid
quote:Op zondag 26 december 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet dat ik zuid ook kan verlaten?
Zorg wel dat je geen koffie in de snellader doetquote:
https://9gag.com/gag/a61bxKAquote:Op zondag 26 december 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorg wel dat je geen koffie in de snellader doet
De nagesynchroniseerde versie hiervan is leukquote:
die ken ik niet?quote:Op zondag 26 december 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nagesynchroniseerde versie hiervan is leuk
Dubbele espresso. Dan kan de auto er wel weer even tegenquote:Op zondag 26 december 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorg wel dat je geen koffie in de snellader doet
quote:
Vooral die 'miauw' op 30 secondenquote:
Dat mag niet meerquote:Op zondag 26 december 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Prima temperatuur om vuurwerk af te steken
das ist verbotenquote:Op zondag 26 december 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Prima temperatuur om vuurwerk af te steken
cat1 kunnen ze niet verbieden gelukkigquote:
zijn dat sterretjes?quote:Op zondag 26 december 2021 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
das ist verboten
[..]
cat1 kunnen ze niet verbieden gelukkig
Er ging gisteravond aardig war de lucht in wat niet onder cat1 vielquote:Op zondag 26 december 2021 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
das ist verboten
[..]
cat1 kunnen ze niet verbieden gelukkig
true maar goedquote:Op zondag 26 december 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Er ging gisteravond aardig war de lucht in wat niet onder cat1 viel
Koekoek.
moet je de verwarming niet aan zetten?quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in huis is het nu 15 graden
nou ja vind jij die teringbommen waarbij je bang bent dat je ruiten er uit vliegen leuk dan?quote:Op zondag 26 december 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met die deugkneuzen.
Rookbommetjes in pvc-pijpen van sterretjesquote:Op zondag 26 december 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Er ging gisteravond aardig war de lucht in wat niet onder cat1 viel
Koekoek.
quote:Op zondag 26 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit nu al 2 dagen op 17 graden en heb het niet koud. Dat is wat verdacht
Als het 15 graden is in huis zijn mijn ouders wat eerder weg omdat het zo koud is.quote:Op zondag 26 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je de verwarming niet aan zetten?
Ik zit nu al 2 dagen op 17 graden en heb het niet koud. Dat is wat verdacht
maar die zijn sowieso al verboden, ze lossen er qua overlast niks mee opquote:Op zondag 26 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja vind jij die teringbommen waarbij je bang bent dat je ruiten er uit vliegen leuk dan?
quote:Op zondag 26 december 2021 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het 15 graden is in huis zijn mijn ouders wat eerder weg omdat het zo koud is.
ja das ook weer zo natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die zijn sowieso al verboden, ze lossen er qua overlast niks mee op
Hoe harder hoe beter.quote:Op zondag 26 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja vind jij die teringbommen waarbij je bang bent dat je ruiten er uit vliegen leuk dan?
Ik ben een paar keer in den haag blijven overnachten op 31 Dec. Het klonk altijd alsof er oorlog was uitgebroken daarquote:Op zondag 26 december 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Weet nog niet hoe het hier is maar in de straat in den haag was het soms echt op een randje leek het
quote:Op zondag 26 december 2021 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in den haag blijven overnachten op 31 Dec. Het klonk altijd alsof er oorlog was uitgebroken daar
Cadeautje voor jezelf?quote:Op zondag 26 december 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch de verwarming maar even aan. Is toch kerst.
Het is jammer dat de mensen er niet verantwoord mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja begrijp de lol er niet van :p
nee joh, al ligt het enorm aan de wijk..quote:Op zondag 26 december 2021 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in den haag blijven overnachten op 31 Dec. Het klonk altijd alsof er oorlog was uitgebroken daar
Had hier gisteren de verwarming op 20 ... Toen ik naar bed ging was het wel ijskoud, de wind stond verkeerdquote:Op zondag 26 december 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he. had gisteren wel het dekentje maar dat was voorheen niet genoeg
misschen ben ik kapot?quote:Op zondag 26 december 2021 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hier gisteren de verwarming op 20 ... Toen ik naar bed ging was het wel ijskoud, de wind stond verkeerd
Ik vierde het eerst altijd in Overvecht. Kon een keer niet weg omdat de ME een paar uur achter m'n auto geparkeerd stond na een inval in het naastgelegen portiek.quote:Op zondag 26 december 2021 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja halen dacht ik iets van 40 km per uur. Er komen ook meer mensen om door nijlpaarden dan leeuwenquote:Op zondag 26 december 2021 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen laiverdsOp deze zonnige dag die ons alweer 29 seconden meer daglicht brengt dan gisteren
![]()
Een nijlpaard kan harder lopen dan een mens.
Ja ze bijten gewoon je arm eraf en dan loop je leegquote:Op zondag 26 december 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Er komen ook meer mensen om door nijlpaarden dan leeuwen
Hoaxquote:Op zondag 26 december 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet dat ik zuid ook kan verlaten?
Ja was in st lucia geweest in zuid afrika en daar komen ze snachts het dorp in om te grazen in de tuinen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze bijten gewoon je arm eraf en dan loop je leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |