Ik sluit me aan bij anderen. De nieuwe Placeboquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rondvraag 3: wat is het mooiste liedje wat je dit jaar ontdekt hebt? en dat hoeft niet persé uit 2021 te zijn natuurlijk.
quote:Op zondag 26 december 2021 01:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en Morning of my life van de Bee Gees heeft een bijzondere betekenis gekregen.
Nee ik kijk op tv... en ik heb telefoon niet bij de hand om foto te maken.quote:Op zondag 26 december 2021 01:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand n screenshotje gemaakt van dago?
die naam komt me bekend voor. Staat hier als soort traditie op, niet mijn soort tv.quote:Op zondag 26 december 2021 01:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik niet gekeken..
Voor mij was het Bee Gees - Morning of my life (one night only live uitvoering). De aanleiding was treurig, maar wat een prachtig liedjequote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rondvraag 3: wat is het mooiste liedje wat je dit jaar ontdekt hebt? en dat hoeft niet persé uit 2021 te zijn natuurlijk.
Een klassieker!quote:Op zondag 26 december 2021 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik speel een beetje vals, maar ik heb het album Throwing Copper van Live geluisterd, dago noemde het een keer en werd benieuwd. Echt een lekker alternatief rockgeluid.
vreemd? Gewoon grote hit vorig jaar. Iig in t altenratievere circuitquote:Op zondag 26 december 2021 01:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was al zo'n vreemde binnenkomer vorig jaar(?), is wel een blijvertje denk ik
Ik heb eigenlijk niet verder hun discografie bekekenquote:Op zondag 26 december 2021 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een klassieker!Heb je 'Hold Me Up' ook al gehoord? Ik geloof in 2019 eindelijk officieel verschenen na alleen maar in 'Zack and Miri' te zijn gebruikt in een fucking amazing scène. Serieus, dat nummer is eigenhandig hun beste. Bizar dat dat 25 jaar op de plank heeft gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |