Ook mooi, maar deze is muzikaal toch wat interessanterquote:Op zondag 26 december 2021 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
vind deze toch wel echt veel beter dan horse with no name
Niet zozeer liedje maar band... Son Mieux.quote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rondvraag 3: wat is het mooiste liedje wat je dit jaar ontdekt hebt? en dat hoeft niet persé uit 2021 te zijn natuurlijk.
Badflower met "Family" of "Don't hate me".quote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rondvraag 3: wat is het mooiste liedje wat je dit jaar ontdekt hebt? en dat hoeft niet persé uit 2021 te zijn natuurlijk.
dit is een donders mooi liedje, die ander is meer western gehaltequote:Op zondag 26 december 2021 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
vind deze toch wel echt veel beter dan horse with no name
Mag ik dan bij jouquote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef houdjemond het volgende:
Leegloopslaap lekker slapers! Ik ga niet alleen naar Rick kijken hoor
Son Mieux is erg goed ja. Hele fijne band, erg tofquote:Op zondag 26 december 2021 01:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet zozeer liedje maar band... Son Mieux.
en een eervolle vermelding voor Goldband
Veel te veel.... moet ik echt in m'n spotify "like" lijst kijkenquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Ik twijfel nog... Misschien zo even verder Netflixen. Kijken doe ik dit jaar sowieso amper.quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik speel een beetje vals, maar ik heb het album Throwing Copper van Live geluisterd, dago noemde het een keer en werd benieuwd. Echt een lekker alternatief rockgeluid.quote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Na m'n eerste therapie sessie ontdekte ik Venus van Television. Nu zal ik er denk ik altijd een bijzondere herinnering aan hebben. Verder vind ik de cover Jealous Guy van Donny Hathaway ook een prachtig nummer dat ik dit jaar ontdekt hebquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Het is echt zo kansloos dat je er melig van wordt.quote:Op zondag 26 december 2021 01:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog... Misschien zo even verder Netflixen. Kijken doe ik dit jaar sowieso amper.
Oh, niet zo spannend, hoorquote:
Ik blijf nog evenquote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik blijf nog evenquote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef houdjemond het volgende:
Er is nooit een overkill aan Dagoquote:Op zondag 26 december 2021 01:39 schreef Diaan73 het volgende:
Een overkill aan beelden van Dago op tv![]()
stonden die niet bij AYNIL de 24e?quote:Op zondag 26 december 2021 01:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet zozeer liedje maar band... Son Mieux.
en een eervolle vermelding voor Goldband
Ah dat is goedquote:Op zondag 26 december 2021 01:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, niet zo spannend, hoor
Hele fijne vrienden en familie van wie ik hou, maar geen partner of aan het daten of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |