Alles voor de Likesquote:Op zondag 26 december 2021 01:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb mensen nodig die m'n opmerkingen waarderen hier
Dat kan ik accepterenquote:Op zondag 26 december 2021 01:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja hoor, maar niet zoveel als normaal.
We waarderen je hoor!quote:Op zondag 26 december 2021 01:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb mensen nodig die m'n opmerkingen waarderen hier
slaapze arniequote:Op zondag 26 december 2021 01:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is een lekker uursluitertje... Ik denk dat ik het hierbij laat en ga slapen, morgenvroeg proberen eens een uurtje mee te pakken
Ook weer zo, maar ik kan hem net zoals bijvoorbeeld Mr Brightside niet haten, écht niet. Op de laatste ook een stemmetjequote:Op zondag 26 december 2021 01:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rat Race kende ik 'm vooral van. En de 600 compilatievideo's van elke serie in existence op YouTube, die allemaal 'superorigineel' All Star gebruikten.
hahaha herkenbaar, ik wou ook nooit naar bed.quote:Op zondag 26 december 2021 01:59 schreef Diaan73 het volgende:
Kindlief van bijan 13 jaar wil vandaag zo lang opblijven als hij wil en pakt nu nog even chips.Hij is een echte nachtbraker.
Zo begint het, goed bezig.quote:Op zondag 26 december 2021 01:59 schreef Diaan73 het volgende:
Kindlief van bijan 13 jaar wil vandaag zo lang opblijven als hij wil en pakt nu nog even chips.Hij is een echte nachtbraker.
Alvast aan het trainen om ook mee te doen aan de Fok 2000quote:Op zondag 26 december 2021 01:59 schreef Diaan73 het volgende:
Same.quote:Op zondag 26 december 2021 01:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hahaha herkenbaar, ik wou ook nooit naar bed.
(Nu overigens ook niet trouwens)
Don't you know I'll be your substitutequote:
Heeft die vast niet van een vreemdequote:Op zondag 26 december 2021 01:59 schreef Diaan73 het volgende:
Hij luistert niet helemaal mee, hij is YouTube aan het kijken.quote:Op zondag 26 december 2021 01:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo begint het, goed bezig.
Die ligt straks als Rick bezig is binnen notime te maffen.
Staat die er eigenlijk in?quote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Don't you know I'll be your substitute
Whenever you want me
ooohoeeee
Aan het einde van dit uurt toch.quote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Zal ik het laatste jointje aansteken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |