Vijf minuten testbeeld aan het eindequote:Op zondag 26 december 2021 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Nu zijn we de 31ste te vroeg klaar
Zoveel?quote:Op zondag 26 december 2021 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bij de efteling waren er al een stuk of 20 toch?
Count me in!quote:Op zondag 26 december 2021 00:39 schreef peaceman het volgende:
Diaan en ik gaan trouwens komend jaar een popquiz doen via skype. Wie daar aan deel wil nemen tzt en niet bang is om dan in beeld te komen, mag zich melden. zal vermoedelijk voorjaar worden.
Skype? dat klinkt altijd zo 2010quote:Op zondag 26 december 2021 00:39 schreef peaceman het volgende:
Diaan en ik gaan trouwens komend jaar een popquiz doen via skype. Wie daar aan deel wil nemen tzt en niet bang is om dan in beeld te komen, mag zich melden. zal vermoedelijk voorjaar worden.
maar ik ken noobie, cafca, berkery, brother_52, o.a ook.quote:Op zondag 26 december 2021 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bij de efteling waren er al een stuk of 20 toch?
Skype? Bestaat dat nog?quote:Op zondag 26 december 2021 00:39 schreef peaceman het volgende:
Done!quote:Op zondag 26 december 2021 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Serieus, pm even je nummer. Dan gaan we in maar/april 2022/2028 als het weer kan irl quizzen
11 volgens mij... kan er 1-2 schelenquote:Op zondag 26 december 2021 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen peaceman... zoveel?
dan herinner ik het me waarschijnlijk heel slechtquote:
Jaaa die staatquote:Op zondag 26 december 2021 00:39 schreef peaceman het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 26 december 2021 00:39 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |