Geheel volgens verwachting.quote:
ik hoorde dat Israel de 4de prik wil uitstellen?quote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef _I het volgende:
[..]
Geheel volgens verwachting.
4 x prikken voor een neusverkoudheid, waar vaccinaties niet tegen helpen.
Het is een beetje chaotisch qua Israel.quote:Op maandag 27 december 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde dat Israel de 4de prik wil uitstellen?
want the Risk/ reword is niet helder
iedereen die bekend is met NLP heeft dit allang doorquote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet iedereen toch!? Het is niet alsof het subtiel gebeurt.
Dat neem ik aan van wel. En mag hopen dat de rest ook snel ziet dat er een hetprogrammering plaatsvindt.quote:Op maandag 27 december 2021 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen die bekend is met NLP heeft dit allang door
hoeveel procent van de bevolking kent NLP?quote:Op maandag 27 december 2021 12:14 schreef _I het volgende:
[..]
Dat neem ik aan van wel. En mag hopen dat de rest ook snel ziet dat er een hetprogrammering plaatsvindt.
Als ik het moet geloven iedereen op linkedinquote:Op maandag 27 december 2021 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel procent van de bevolking kent NLP?
daar geloof ik niks vanquote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik het moet geloven iedereen op linkedin![]()
![]()
![]()
![]()
Een hoop. En voor de mensen die ook het buitenlandse nieuws kijken, die zouden ook de scripts moeten herkennen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel procent van de bevolking kent NLP?
quote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet iedereen toch!? Het is niet alsof het subtiel gebeurt
Ken het tot voorheen zelf niet. Gezien hoe vastgeroest sommige zitten, denken dat dit alles gebeurt zoals het hen wordt geserveerd via tv en media moet het haast wel. Dacht voorheen dat het kwam door vergevorderde angst wat met al die PersCo's de woonkamers in wordt geslingerd; blijf thuis!! Afstand!!!! Doe dit niet, dat niet, avondklok, alles dicht, volle IC's etc... dan ja,.. zou best wel eens kunnen dat men flink gemindfucked wordt.quote:Op maandag 27 december 2021 12:36 schreef _I het volgende:
[..]
Een hoop. En voor de mensen die ook het buitenlandse nieuws kijken, die zouden ook de scripts moeten herkennen.
Zoals dat deur voor deur, pandemie van de …, etc
Maar die gebarentolk is wel het summum. Die gebruiken ze overal. Toen ik Irma dat hamsteren zag uitbeelden, moest ik zo hard lachen. Dat was pas programmeren op hoog niveau.
Het valt het meeste op tijdens debatten. Als elke vraag gebruikt wordt om er een mantra doorheen te drukken.quote:Op maandag 27 december 2021 12:47 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ken het tot voorheen zelf niet. Gezien hoe vastgeroest sommige zitten, denken dat dit alles gebeurt zoals het hen wordt geserveerd via tv en media moet het haast wel. Dacht voorheen dat het kwam door vergevorderde angst wat met al die PersCo's de woonkamers in wordt geslingerd; blijf thuis!! Afstand!!!! Doe dit niet, dat niet, avondklok, alles dicht, volle IC's etc... dan ja,.. zou best wel eens kunnen dat men flink gemindfucked wordt.
Sommige mensen gaan zo trots als een aapje naar die spuithallen, laten met veel vuurwerk hun booster-bewijs zien aan iedereen, hebben het er continue over en willen eigenlijk niets van de groep kritische mensen weten. Met hun in gesprek gaan over wat ze zichzelf aandoen is onbegonnen zaak. Best wel eng.
Bang maken voor een knuffel.quote:Op maandag 27 december 2021 12:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
hoe kapot maken ze mensen!!!!!!
Ja, sneu.quote:Op maandag 27 december 2021 12:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Vermakelijk ware het niet dat er grote groepen extremisten zijn ontstaan en met harde hand hun geloof proberen door te drukken. Sommigen gaan al heel ver met hun waanideeenquote:Op maandag 27 december 2021 13:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het valt het meeste op tijdens debatten. Als elke vraag gebruikt wordt om er een mantra doorheen te drukken.
Het is heel eng. Maar als je het ziet, is het ook best vermakelijk. Maakt het een stuk gemakkelijker om zaken niet meer zo serieus te nemen. Allemaal theater.
En dan is dit een ( oude ) volwassen vrouw, kun je nagaan wat voor schade men de jeugd toebrengtquote:Op maandag 27 december 2021 12:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
De kinderkaart wordt weer getrokkenquote:Op maandag 27 december 2021 13:25 schreef Grems het volgende:
[..]
En dan is dit een ( oude ) volwassen vrouw, kun je nagaan wat voor schade men de jeugd toebrengt
Collectief ritueel kindermisbruik op ongekende schaal.
Tsja het is wat het is. Kan je je het er beste maar mee vermaken en om lachen. Je doet toch weinig tegen een ‘zeitgeist’.quote:Op maandag 27 december 2021 13:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
Vermakelijk ware het niet dat er grote groepen extremisten zijn ontstaan en met harde hand hun geloof proberen door te drukken. Sommigen gaan al heel ver met hun waanideeen
Had niet graag mn 16-19 doorgebracht in deze tijd. Boh, had flink wat “ontwikkeling” gemist.quote:Op maandag 27 december 2021 13:25 schreef Grems het volgende:
[..]
En dan is dit een ( oude ) volwassen vrouw, kun je nagaan wat voor schade men de jeugd toebrengt
Collectief ritueel kindermisbruik op ongekende schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |