Het is nog in de reclame en ik ben eigenlijk best wel benieuwd. Als het maandag nog in de reclame is, ga ik het halen en doe ik van donderdag op vrijdag mee met Inkelen!quote:Op zondag 26 december 2021 00:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/apenshot-geen-70cl-147923.html
Heb je een hamer in de nabijheid?quote:
Goldstrike hierquote:Op zondag 26 december 2021 00:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, traumadrankjes. Mijne zijn Ouzo en Jägermeister.
ummmmm ik was ff wegquote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
De vraag van vandaag.. neem ik Limoncello of een apenshot?
Wel een OLFA-mesje.quote:
dat mijn schoonvader rust heeft gevonden.quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
quote:Op zondag 26 december 2021 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat mijn schoonvader rust heeft gevonden.
Mijn nieuwe motorquote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
Prachtig album, maar ze hebben gewoon veel mooiere albums gemaakt. Als de lat zo hoog gelegd wordt, dan valt het voor veel mensen tegen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
bohhh deze![]()
![]()
![]()
![]()
sowieso era vulgaris een erg underrated album van ze vind ik.
Dat is toch prima?quote:Op zondag 26 december 2021 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Check
Ik wil maar niet dronken worden vandaag. Althans, ik merk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |