Volgens mij mocht je vorig jaar maar 2 mensenquote:Op zondag 26 december 2021 00:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
op zich zijn de regels niet anders dit jaar. Maar snap t wel
Sleepwell Beastquote:Op zondag 26 december 2021 00:07 schreef Gretzl het volgende:
Nog uren opblijven voor Bagagedrager en Luka ga ik niet trekken vrees ik. Dan maar proberen om een wekkertje te zetten voor Kids en TayTay's Blank Space![]()
Inkel vond ik gisteren ook niet zo leuk tbh
Slaap lekker alvast, en nog een fijne nacht luitjes
Niet door fokken tijdens het kerstdiner.quote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel logisch, vorig jaar hadden veel minder mensen kerstfestiviteiten denk ik
Volgens mij ook feestdaguitzondering van 4.quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je vorig jaar maar 2 mensen
Trustequote:Op zondag 26 december 2021 00:07 schreef Gretzl het volgende:
Nog uren opblijven voor Bagagedrager en Luka ga ik niet trekken vrees ik. Dan maar proberen om een wekkertje te zetten voor Kids en TayTay's Blank Space![]()
Inkel vond ik gisteren ook niet zo leuk tbh
Slaap lekker alvast, en nog een fijne nacht luitjes
slaap lekker mien jongquote:Op zondag 26 december 2021 00:07 schreef Isorden het volgende:
Ik denk dat ik toch maar ff afhaak en Panama skip.... ben kapot![]()
![]()
Van Inkelen regels voor vandaag:quote:
Oh, nouja toen hielden in ieder geval meer mensen er zich aan en dat weet iedereenquote:Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij ook feestdaguitzondering van 4.
Je ouders bedoelen het vast goed. Maar kan me voorstellen als je geen zin hebt om er over te praten.quote:Op zondag 26 december 2021 00:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel een beschouwing waar het mis is gegaan en of het eventueel toekomstbestendig was geweest als het anders was gelopen. As ifs..
Marco aan je BORSTatoquote:Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef Zorro het volgende:
Ik zet deze Michael Jacksoff
Edit: Dit is fouter dan ik dacht
Apenshot is voor pubersquote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
De vraag van vandaag.. neem ik Limoncello of een apenshot?
ik weet niet eens wat de tweede is, dus doe maar limoncello.quote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Limoncello natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is apenshotquote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Viv dat als ze zich niet wil aanpassen aan onze cultuur, ze maar moet emigreren
Ligt de Limoncello in de vriezer?quote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
is dat zo? Dan word ik jong ingeschat.... heb ik vandaag gekregen voor Kerst.quote:
Oeh Limoncelloquote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |