als Groninger voel ik me lichtelijk beledigd door deze opmerkingquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Of ja dat is niet waar. 1 keer. van die Raspatat.
Nou ik wist meteen waarom dat patat heet en niet friet.
GADVERDAMME wat is dat ranzig zeg.
Daar komen soms ook wel de meest rare nummers binnen hoor. Duidelijk favorieten van publiek wat wekelijks naar orinoco luistert.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij maar V500 binnenkomer van dit jaar Midnight in Harlem
Middle of the road bonusquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef Gretzl het volgende:
Hans, waarom altijd zo'n overkill van nietszeggende U2's in de lijst der lijsten?
Ja dan had je daar maar een stokje voor moeten steken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als Groninger voel ik me lichtelijk beledigd door deze opmerking
Dat heb ik met Bruce Jumpstone.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef Gretzl het volgende:
Hans, waarom altijd zo'n overkill van nietszeggende U2's in de lijst der lijsten?
Origineel van de Zweedse Huismaffia ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Metallica is beter
Nu heb ik dus trek in patat he.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik trouwens patat als ik patat eet (van de snackbar) en friet als ik friet ga halen bij een friettent.
Klinkt erg akeligquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef DW457 het volgende:
Wat is het toch met vrouwen met die ratten op hoge pootjes...ik vind dat zo'n afknapper.
Ken de Tedeschi Trucks Band puur van Orinoco idd en ook nog niet zo lang, maar die is heerlijk voor 's ochtends of later in de avondquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar komen soms ook wel de meest rare nummers binnen hoor. Duidelijk favorieten van publiek wat wekelijks naar orinoco luistert.
Of the mercy seatquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:55 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat When the man comes around van Johnny Cash niet hier ipv dit gedrocht?
Big turd. #southparkquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:55 schreef Zorro het volgende:
Verdomme die stem van Bono is ook flink lager geworden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |