OJ Simpson werd ook vrijgesproken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat dat nog maar even aan de rechter over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2021 19:38:54 ]
Is de linker daar niet capabel genoeg voor?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat dat nog maar even aan de rechter over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scottgod.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:38 schreef DW457 het volgende:
Misschien dat ik deze open trek later vanavond:Oeh, ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Misschien dat ik deze open trek later vanavond:Bewaar je hem voor een bepaalde nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loomer en boomer.quote:
Ja, ik ben ook heel erg benieuwd. Maar eigenlijk wil ik hem niet alleen open trekken, maar Kerst is er wel een mooi moment voor.quote:
Misschien dat ik deze open trek later vanavond:Ik heb glühwein, rode wijn en limoncello open staan. Daar kom ik de avond wel mee door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is de 1e optie maandag tussen 21:00 en 22:00quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bewaar je hem voor een bepaalde nummer?
Ha! Nee, maar hij moet wel bij een rokerig nummer openquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bewaar je hem voor een bepaalde nummer?
Vanwege Paul, he?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelden de Beatles nooit hartenjagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |