Ik heb iets staan wat jij denk ik wel kan waarderenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:34 schreef Isorden het volgende:
En nu een lekker glaasje van deze:
https://www.stillspirit.c(...)eavily-peat-disc-826
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:34 schreef tong80 het volgende:
Heeft-ie het over rake en tot verbeelding sprekende teksten. Die heeft ie niet geschreven. Wel opgenomen. Net zoals ie 15 jarigen heeft genomen. Kwijlend.
Ken je Fred?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:33 schreef Isorden het volgende:
Zo, dat was de Kerst Hachee met aardappelpuree rode kool en stoofpeertjes
Boven de snijtafelquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Waarheid rond Marco B mag wel boven tafel.
Is goed spul jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom maar even langs met die fles.
Wat ? Is toch een pedo.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Hoe vertel je iemand dat het nummer eindelijk is afgelopen
Er wordt veel vuurwerk afgestoken de afgelopen tijd inderdaad.quote:
Laat dat nog maar even aan de rechter over.quote:
OJ Simpson werd ook vrijgesproken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat dat nog maar even aan de rechter over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2021 19:38:54 ]
Is de linker daar niet capabel genoeg voor?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat dat nog maar even aan de rechter over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scottgod.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:38 schreef DW457 het volgende:
Misschien dat ik deze open trek later vanavond:Oeh, ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |