Goud.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik douw babi pangpang in je reet
https://nichtrijder.pepijnblom.com/
Sterker nog, de hoogste nieuwe Nederlandse binnenkomer dit jaar is ook van hun samen met snelle....quote:
Fapje gepleegd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:04 schreef Gretzl het volgende:
EMMELY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#doesliefquote:
Oh god, Snelle is nog wel oke daar in tegenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sterker nog, de hoogste nieuwe Nederlandse binnenkomer dit jaar is ook van hun samen met snelle....
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:04 schreef Gretzl het volgende:
EMMELY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat dat het echt ontzettende 13 in een dozijn muziek is?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Waarom haat vrijwel iedereen hier op Suus & Freek
Mathieu van der Poel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sterker nog, de hoogste nieuwe Nederlandse binnenkomer dit jaar is ook van hun samen met snelle....
Hier posten vooral mensen die van muziek houdenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Dat is hip en trendyquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Ken ze niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Waarom nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Gele trui-god.quote:
Ik ken het oprecht nog steeds niet eigenlijk en ben daar ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Omdat dat het echt ontzettende 13 in een dozijn muziek is?
Gister gelukkig al m'n boostertje gehad. Wel nodig omdat ik voorheen enkel 2x AZ heb gehad en dat is ook alweer 87 maanden geleden.quote:
Ik niet hoor, ik ken ze amper.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Omdat het nog gezapiger is dan, eehm, nee het staat wel redelijk hoog op de lijst qua gezapigheidquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |