Dat is wel zo'n beetje het op 1 na gierend kutste nummer ooit gemaakt (alleen Mirror van hem is nog een ontelbaar maal kutter)quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel erg.
Ik moest Locked Out of Heaven voor de bas doen met mn bandje tijdje terug, baslijn was leuk, de rest een verschrikking.
Die 91-95 edm mogen wel 1-3 nummertjes van in de lijst, maar happy hardcore vind ik van het niveau levensliedquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet. Ik word er wel gelukkig van en denk aan mijn kindertijdGelukkig ben ik niet de enige.
Never Alone van 2 brothers on the 4th floor doet het ook altijd goed in dit topic. Jammer dat die er al een paar jaar niet meer in staat.
ff lekker batsen nou klootvioolquote:
Ja en dan nog meer dan eens ook....quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Whut Suzan & Freek in de top 2000
De uit het raam-jingle was nog beter dan ik hem herinnerdequote:Op zaterdag 25 december 2021 20:00 schreef hole1988 het volgende:
Sorry de printer in 10000 stukjes was Danny de Munk.
Village people 360 kick bitch!quote:
Ik ken ze niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en dan nog meer dan eens ook....
Klootviool, waar zat je met je lul toen je zei dat born to be alive van the village people was.quote:
Foo Fightersquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:00 schreef hole1988 het volgende:
Sorry de printer in 10000 stukjes was Danny de Munk.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en dan nog meer dan eens ook....
Ik douw babi pangpang in je reetquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Village people 360 kick bitch!
De grote vraag blijft, doet ze anaal?quote:
Als er opgeruimd moet worden in de lijst kan dat prima met het grote aantal nummers van dezelfde artiesten en de inwisselbare singer-songwriter meuk, voordat andere zaken aan bod komen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 91-95 edm mogen wel 1-3 nummertjes van in de lijst, maar happy hardcore vind ik van het niveau levenslied
Ban! Ban!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |