quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee hoor. Uurlijstjes zijn al sinds jaar en dag traditie. Die traditie gaan we niet aanpassen vanwege een kick-out-uurlijstjes-minderheid
Ah ik sinds woensdag. Toen positief getest maar had toen nog geen klachten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dit is mijn 5e dag. Ben vandaag getest, maar nog geen uitslag. Mijn dochter is positief en die was hier dit weekend.
Ah you are that kinda girlquote:
Nu nog steeds klachtenvrij?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Ah ik sinds woensdag. Toen positief getest maar had toen nog geen klachten.
donderdag en vrijdag zwaar verkouden, rillingen etc. Vandaag gelukkig beterquote:
Brr, naar. Ben blij dat t beter met je gaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef Olga het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag zwaar verkouden, rillingen etc. Vandaag gelukkig beter
Die is dan ook elders in de VS opgenomenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuker dan Dust in the Wind
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
hahaha ik bedoelde het meer als uitdaging he
godver
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
hahaha ik bedoelde het meer als uitdaging he
godver
Toen zei je: Ik denk dat ik maar eens lekker onder de w @Olgaquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef Olga het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag zwaar verkouden, rillingen etc.
Beterschapquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef Olga het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag zwaar verkouden, rillingen etc. Vandaag gelukkig beter
Die grap is al zo oud als de weg naar Romequote:Op zaterdag 25 december 2021 19:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen zei je: Ik denk dat ik maar eens lekker onder de w @:olga
Jaaaaa nummer hoort er ook in! Daar heeft ze toch veel populariteit mee gewonnenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:58 schreef asco het volgende:
[..]
Goed gedaan want dat nummer kan ik erg waarderen.
"We're not in Kansas anymore,Toto"quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is dan ook elders in de VS opgenomen
Of verloren…quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa nummer hoort er ook in! Daar heeft ze toch veel populariteit mee gewonnen
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen zei je: Ik denk dat ik maar eens lekker onder de w @:olga
Geen dankquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet hardop lachen door jou![]()
![]()
daarvoor bedankt! Had het even nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |