Anders ga ik naar me bonus-fadeurquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zit me gewoon te jennen man!!!
Oja.quote:
Haha sinds kerst vorig jaar ook hoorquote:
Onderste regionen-feest.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
De afgelopen uren zijn het wel echt bleh afgewisseld met heuj, moet ik zeggen.
dat is wel een goede plaat ja!quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha sinds kerst vorig jaar ook hooren alleen 1 album daarvan gehoord
In the court of the crimson king.
Keigoed albumquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik nog gekocht op vinyl vorig jaar november.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
je op laten jennen door een bomberjack van de postcode loterij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zit me gewoon te jennen man!!!
Je moet toch wat tijdens de fokdownquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hebben mensen allemaal Jenga thuis.
wij niet... zijn we dan geen mensen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Kinderen vinden dat leuk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Daar zijn hele mooie mondkapjes vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |