Muzikale opvoeding maar als goed voornemen voor het nieuwe jaar nemen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:41 schreef Gunner het volgende:
M’n dochter (8) vond het raar dat er maar 1x Emma heesters in de lijst stond. Ze vond dat er alleen maar saaie mensen stemden
Gelukkig hierna Ugly Kid Joe
Ga ik ook vanuit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Smaak komt met de jaren.
Geluk bij een ongeluk, je dochter is zich bewust van muzikanten!quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:41 schreef Gunner het volgende:
M’n dochter (8) vond het raar dat er maar 1x Emma heesters in de lijst stond. Ze vond dat er alleen maar saaie mensen stemden
Gelukkig hierna Ugly Kid Joe
Dat is dan ook al jaaaren te laag!quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze staat zover ik weet al jaaaren rond de 1700-1800 range.
Zeg wat je wil over die twee artiesten maar hun stemmen bestaat niet voor 90% uit vibrato.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:42 schreef Gretzl het volgende:
10x liever Emma wel dan de Miss Montreals en Marco Borsatos die nog veel hoger staan.
Dit is er precies zo één idd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet niet of ik dit een leuk nummer vind.
Ik kan er 10¤ op gokken dat dit nummer ooit aan hun werd toegeschreven op Limewire in de dagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Origineel van Guns N Roses is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |