SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Combinatie TT en gifje in de OP is ook mooi.
Maar preutquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballen was dan nog iets meer kerst-achtig geweest
Sweet Jesus was hier gisteren nog in het topic on z'n bicycle. Lijkt me genoeg Jezus voor het kerstweekend.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Geraak van dit onderwerp niet echt in een gewijde kerststemming, jullie hebben gewoon wat meer Jezus nodig in jullie levens.
Ja maar doe ik ook op dagen dat het geen kerstmis is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja maar preut betekend niet ballen, blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Je bewaart je anus speciaal voor de feestdagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar doe ik ook op dagen dat het geen kerstmis is.
Ik zag hem en ik vond 'em leukquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sweet Jesus was hier gisteren nog in het topic on z'n bicycle. Lijkt me genoeg Jezus voor het kerstweekend.
die nagel ik liever aan een kruisquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Geraak van dit onderwerp niet echt in een gewijde kerststemming, jullie hebben gewoon wat meer Jezus nodig in jullie levens.
Kunnen die er niet gewoon bij? Definitie gaat toch al alle kanten opquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar preut betekend niet ballen, blijkbaar.
Moet wel een beetje speciaal blijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bewaart je anus speciaal voor de feestdagen.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bewaart je anus speciaal voor de feestdagen.
??quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Of jij hebt dus net Jesus + Butt plug zitten googelen, of je kende 'm al.... in beide gevallen:quote:
Ik ken het grapje dan ook al een jaar of tien.quote:
Je was al jong verpest.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken het grapje dan ook al een jaar of tien.
Werd het cadeau gewaardeerd?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mezelf nog wel als kerstcadeautje aangeboden
Waarom zou je 'm in je leven willen hebben?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je Jezus in je arie willen hebben?
Prima punt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm in je leven willen hebben?
Als zondebeestquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm in je leven willen hebben?
Is een voucher geworden denk ik, moet nog gebruikt wordenquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd het cadeau gewaardeerd?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is een voucher geworden denk ik, moet nog gebruikt worden
quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Vriendin heeft wel eens zo'n minimini kerstjurkje aangetrokken en hoge laarzen, zette ze zwoele muziek op en bijna alle lampen gingen uit maar toen ze langzaam aan kwam klakken schoot ik een lachstuip en daarna werd ze boos en ik weer geil omdat ze boos werd maar toen hoefde het al niet meer, raar uurtje was dat
welke?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjonge. "Even" een game updaten.
[ afbeelding ]
Ja ik ook, ik fantaseer er wel vaak van maar dan schiet ik irl in de lach van de "zenuwen" terwijl dat helemaal nergens op slaat want ik ben seksueel gewoon zo vrij als een kanariepietje eigenlijk, raar is dat maar samen lachen in bed is ook wel heel erg leuk en belangrijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]hehehe, lachen is juist leuk
maar misschien was ze super zenuwachtig, dan kan het wel even verkeerd vallen
Ik heb wel veel leuke pakjes maar ben te verlegen om mensen ermee te verleiden irl (met foto's wel maar dat telt niet, is makkelijk)
mjaquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:51 schreef Koen66 het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211225_93686849
Tsja corona is ook fake tenslotte
Een wappie is volgens Onze Taal "een persoon die een verkeerde zelf verzonnen kijk op de feiten heeft, bijvoorbeeld als het gaat om het pandemiebeleid of graancirkels, en die daarom psychisch niet in orde wordt gevonden". Wappie wordt ook gebruikt als scheldnaam.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Genootschap Onze Taal verkiest wappie tot woord van het jaar
Wappie is door de leden van het Genootschap Onze Taal gekozen tot woord van het jaar. Dat maakte directeur Vibeke Roeper van Onze Taal bekend in het NPO Radio 1-programma De Taalstaat. Volgens de leden karakteriseert dit woord het jaar 2021 het best. Het woord kreeg ruim 32 procent van de stemmen.
Een wappie is volgens Onze Taal "een persoon die een andere kijk op de feiten heeft, bijvoorbeeld als het gaat om het pandemiebeleid, en die daarom soms raar wordt gevonden". Wappie wordt ook gebruikt als geuzennaam.
Pfizer gaat ook steeds verder met de reclamecampagnes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:51 schreef Koen66 het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211225_93686849
Tsja corona is ook fake tenslotte
Hmm, is misschien wel gewoon seksuele spanning.. En daar is denk ik niks mis mee maar het voelt wel stomquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik fantaseer er wel vaak van maar dan schiet ik irl in de lach van de "zenuwen" terwijl dat helemaal nergens op slaat want ik ben seksueel gewoon zo vrij als een kanariepietje eigenlijk, raar is dat maar samen lachen in bed is ook wel heel erg leuk en belangrijk.
Van die mensen die extreem sporten omdat ze bang zijn om oud te worden en ongezond en daardoor juist een leven lang hun immuunsysteem in overdrive hebben staan zijn het bokje, die longen verzuipen in hun eigen opgejaagde witte bloedlichaampjes, gewoon Darwin aan het werk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfizer gaat ook steeds verder met de reclamecampagnes.
Toch een piepklein tikje aangeboren schaamte en verlegenheid en daar is inderdaad niets mis mee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, is misschien wel gewoon seksuele spanning.. En daar is denk ik niks mis mee maar het voelt wel stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |