SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Combinatie TT en gifje in de OP is ook mooi.
Maar preutquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballen was dan nog iets meer kerst-achtig geweest
Sweet Jesus was hier gisteren nog in het topic on z'n bicycle. Lijkt me genoeg Jezus voor het kerstweekend.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Geraak van dit onderwerp niet echt in een gewijde kerststemming, jullie hebben gewoon wat meer Jezus nodig in jullie levens.
Ja maar doe ik ook op dagen dat het geen kerstmis is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja maar preut betekend niet ballen, blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Je bewaart je anus speciaal voor de feestdagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar doe ik ook op dagen dat het geen kerstmis is.
Ik zag hem en ik vond 'em leukquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sweet Jesus was hier gisteren nog in het topic on z'n bicycle. Lijkt me genoeg Jezus voor het kerstweekend.
die nagel ik liever aan een kruisquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Geraak van dit onderwerp niet echt in een gewijde kerststemming, jullie hebben gewoon wat meer Jezus nodig in jullie levens.
Kunnen die er niet gewoon bij? Definitie gaat toch al alle kanten opquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar preut betekend niet ballen, blijkbaar.
Moet wel een beetje speciaal blijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bewaart je anus speciaal voor de feestdagen.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bewaart je anus speciaal voor de feestdagen.
??quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Of jij hebt dus net Jesus + Butt plug zitten googelen, of je kende 'm al.... in beide gevallen:quote:
Ik ken het grapje dan ook al een jaar of tien.quote:
Je was al jong verpest.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken het grapje dan ook al een jaar of tien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |