Oeh, welke?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef Cassa95 het volgende:
We krijgen later vanmiddag een uur met tweemaal hetzelfde nummer
Billy Idol staat ook schandalig weinih in de lijst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:58 schreef cafca het volgende:
Ik vind het origineel van Dancing with myself wel beter.
Hmm Stones en Middler?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef Cassa95 het volgende:
Dat klinkt al een stuk beter voorbereid dan de gemiddelde deelnemers aan Ik vertrek.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beginnen al geen nieuwe onderneming waar wij NUL verstand van hebben, dus daar gaat het al mis
@:Viv heeft daar gewoon werk in loondienst en ik ga de eerste maanden op huizen jagen en daarna kan ik als het nodig in de zorg werken
En daar ging de thee, mijn dank Billquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna tijd voor de kersttoespraak van onze koning! En die komt tegelijkertijd met Mumford & Sons, dus dan heb je nog een goed excuus om daar niet naar te luisteren
Beast of Burden.quote:
Zo goed is Mumford & Sons ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna tijd voor de kersttoespraak van onze koning! En die komt tegelijkertijd met Mumford & Sons, dus dan heb je nog een goed excuus om daar niet naar te luisteren
Bedankt voor deze herinneringquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
RIP Don Henley
(C) Peaceman 2020
Hier schijnt geen zon.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:59 schreef Poppejans het volgende:
Haha, mijn zoon net in beeld met zonnebril
Lulquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
RIP Don Henley
(C) Peaceman 2020
Beestachtige Bette & Mickquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef Cassa95 het volgende:
Niemand zit op die toespraak te wachten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |