Wij hebben de site van pino alquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef TimoDeGekste het volgende:
Ik weet niet of dit gezien wordt als spam, zo ja excuses en verwijder het dan maar weer.
Verder vind ik persoonlijk dat er te veel liedjes van nu in staan. Ik denk dat ze moeten overgaan op dat de liedjes minimaal 3 jaar oud moeten zijn ofzo.
Wat vinden jullie?
Verbijsterdquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb dit dus oprecht nooit eerder gehoord.
Kan bijna nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb dit dus oprecht nooit eerder gehoord.
Marihuana zal wel op 1 staan zeker? Of toch de alcohol?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen ook wel een keer een drugs top 2000 doen.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef TimoDeGekste het volgende:
Ik weet niet of dit gezien wordt als spam, zo ja excuses en verwijder het dan maar weer.
Spam dus...quote:geregistreerd op: zaterdag 25 december 2021 @ 12:06
laatste bezoek: 47 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
MDMAquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marihuana zal wel op 1 staan zeker? Of toch de alcohol?
Fake newsquote:
neequote:Op zaterdag 25 december 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het een Very Good Year allen?
Ha, ik ben jullie allang voorquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of drugs tijdens de top 2000?
Neequote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef TimoDeGekste het volgende:
Verder vind ik persoonlijk dat er te veel liedjes van nu in staan. Ik denk dat ze moeten overgaan op dat de liedjes minimaal 3 jaar oud moeten zijn ofzo.
Wat vinden jullie?
Nederwiet uiteraardquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marihuana zal wel op 1 staan zeker? Of toch de alcohol?
Het was een kutjaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon minderquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de stats hebben we pino natuurlijk (zie OP). En 1 jaar vind ik genoegquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:15 schreef TimoDeGekste het volgende:
Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |