bijna 14 jaar vertraging iddquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:49 schreef Starhopper het volgende:
Nice!!! Na JAAAAAAAAAAREN vertraging is het eindelijk zover![]()
![]()
![]()
Dit dus. Je zal maar een belangrijke engineer zijn bij dit project. Dan zou ik zo'n lancering echt niet trekken.quote:
Het uitklappen van de James Webb gaat misschien nog veel spannender wordenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks maar even volgen, blijft een fascinerend iets, zo'n lancering
25 jaar werk in een tel verlorenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Je zal maar een belangrijke engineer zijn bij dit project. Dan zou ik zo'n lancering echt niet trekken.
Maar da's vast niet live op YouTube te volgenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het uitklappen van de James Webb gaat misschien nog veel spannender worden
Nee helaasquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar da's vast niet live op YouTube te volgen
Dat zou epic zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee helaasBeter komen er ooit ruimtedrones zodat we dit live kunnen volgen
Bijna.quote:
Dat is niet waar, L2 bevindt zich juist achter de aarde in de lijn zon-aarde:quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
- De telescoop zal gepositioneerd worden op het zogenaamde L2 punt, tussen de aarde en de zon, 1,5 miljoen kilometer van de aarde.
Lancering van de James Webb telescoopquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar? Hoe ? Wanneer? Voor wat?![]()
En niet in L2 maar in een baan rond L2quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is niet waar, L2 bevindt zich juist achter de aarde in de lijn zon-aarde:
https://www.nasa.gov/topics/universe/features/webb-l2.html
Ff aangepast. thx.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is niet waar, L2 bevindt zich juist achter de aarde in de lijn zon-aarde:
https://www.nasa.gov/topics/universe/features/webb-l2.html
Goed dat je me tipt , ik was het vergetenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lancering van de James Webb telescoopOm 13:20 vandaag
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed dat je me tipt , ik was het vergeten![]()
Ik heb ook helemaal geen melding gekregen.
Is dit de juiste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |