SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fles wat ga je vandaag doen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoiFijne kerst allen op deze zonnige zaterdag die ons 22 seconden langer daglicht brengt dan gisteren
![]()
De grootste kerstbal ter wereld staat in het Mexicaanse Nuevo Leon. Hij is gemaakt van verzinkt staal en heeft een doorsnede van 4,20 m.
Het is niet bekend in welke boom deze bal gehangen moet worden, of hoe.
ze hebben dus nu een politiepost neer gezet voor het huis van Hugoquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag aan talloze Nederlandse chique gedekte eettafels;
- Moet Zwarte Piet blijven?
- Ben je voor of tegen vaccinaties?
- Is vlees eten moord?
- Stel je moet kiezen, de Top2000 of Hugo de Jonge?
- Is Russisch leren verstandig?
- Als je drugs gebruikt, ben je dan medeverantwoordelijk voor de dood van Peter R.?
Zag het, wappies worden met de dag een beetje meer wappie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben dus nu een politiepost neer gezet voor het huis van Hugo
of dit danquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag het, wappies worden met de dag een beetje meer wappie.
Jezusquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of dit dan
https://www.ad.nl/den-haa(...)angehouden~a7273ebd/
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of dit dan
https://www.ad.nl/den-haa(...)angehouden~a7273ebd/
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De dode biggetjes gister vond ik ook wel bijzonder.
Mooie vloer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Dit zou het moeten zijn
[ afbeelding ]
Ja, mensen die nog niet wisten waar Hugo woont, weten het nu wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben dus nu een politiepost neer gezet voor het huis van Hugo
Hoe zit jij het laatste weekend voor januari voor je date met CL?quote:
Ehmquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zit jij het laatste weekend voor januari voor je date met CL?
US en ik zijn al wat dingen aan het plannen.
De ene helft van CEUS is al vroeg aan het werk op eerste kerstdag, goed zo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal CL ook vragen om nog een gaatje vrij te houden voor je.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal CL ook vragen om nog een gaatje vrij te houden voor je.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren waren jullie nog zo enthousiast over scheten laten samenquote:
Stoffen, stofzuigen, dweilen, badkamerBUDAen, pa en ma bellen, flessen naar de glasbak brengen, stelling rechtzetten, sanitair boenen.quote:
Met een bubbelbad?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren waren jullie nog zo enthousiast over scheten laten samen![]()
Denk dat we een hutje op de Veluwe regelen.
"Belooft u elkaar te steunen tot de laatste scheet en getrouw alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat heeft verbonden? Wat is hierop jouw antwoord?"quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren waren jullie nog zo enthousiast over scheten laten samen![]()
Denk dat we een hutje op de Veluwe regelen.
Toch nog een romantisch kerstontbijtjequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
Rolletje mentos fruit gevonden in een tas
Me, myself and mentosquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog een romantisch kerstontbijtje
Een kerstwonderquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
Rolletje mentos fruit gevonden in een tas
Wat kerstig. 🥰quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoffen, stofzuigen, dweilen, badkamerBUDAen, pa en ma bellen, flessen naar de glasbak brengen, stelling rechtzetten, sanitair boenen.
Klinkt als een nuttige dagquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoffen, stofzuigen, dweilen, badkamerBUDAen, pa en ma bellen, flessen naar de glasbak brengen, stelling rechtzetten, sanitair boenen.
Ja leuk 😊quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was je kerstavond gisteren nog?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Eenden kunnen schelden
Dat papegaaien uitstekende napraters zijn, daar kijken ze aan de kerstdis niet van op. Maar wat dacht je van het feit dat ook sommige eenden menselijke spraak kunnen imiteren? Tot die conclusie kwamen onderzoekers eerder dit jaar. In hun onderzoeksartikel presenteren ze onder meer de Australische muskuseend Ripper die – in navolging van zijn verzorger – regelmatig het zinnetje ‘You bloody fool‘ bezigt. Oké, het moet worden toegegeven: de kans is groot dat je (schoon)familie je bij het aanhoren van dit wetenschappelijke nieuws voor gek verklaart of de toegang tot de drankvoorraad tot nader orde ontzegt. En dat kun je ze niet kwalijk nemen, want het klinkt tamelijk ongelofelijk. Maar het is echt waar.
en qua eten?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
eerste veertigers mogen voor hun booster
als je echt belangrijk ben, kan je alles wel delegerenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Soms haat ik heel erg belangrijk zijn, ik kan kiezen, vandaag een paar uurtjes werken of naar maandag proberen te tillen maar dan is het hek echt van de dam.
Ja die mensen van de voedselbank moeten ook vreten krijgenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Soms haat ik heel erg belangrijk zijn, ik kan kiezen, vandaag een paar uurtjes werken of naar maandag proberen te tillen maar dan is het hek echt van de dam.
Zolang het internet maar blijft werken. We willen wel kunnen FOK!ken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Ga je vanavond het vlees van de bbq gebruiken?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanmiddag Goormetten met mijn kant. Wil eerst nog even een flinke wandeling maken maar de meiden zijn zo lui als dikke stront in een trechter.
Ja uiteraard maar delegeren kost tijd, zonder het fluitje en de trommel lopen de ganzen allemaal een andere kant op.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als je echt belangrijk ben, kan je alles wel delegeren
Nee we gaan naar mijn ouders vandaag.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je vanavond het vlees van de bbq gebruiken?
Hard werken maakt niks uit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar delegeren kost tijd, zonder het fluitje en de trommel lopen de ganzen allemaal een andere kant op.
Mmmmmm lekker koelkastquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee we gaan naar mijn ouders vandaag.
Morgen komt de meute bij ons en gaat de BBQ aan. Veel vlees al slow gegaard en ik de koelkast.
Heb daar gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
heb je https://store.steampowered.com/app/246900/Viscera_Cleanup_Detail/ al bekeken? lijkt mij wel wat voor jouquote:
ja maar beetje somber welquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je https://store.steampowered.com/app/246900/Viscera_Cleanup_Detail/ al bekeken? lijkt mij wel wat voor jou
Nee? Jij hebt je hele erge belangrijkheid een plaatsje weten te geven?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb daar gelukkig geen last van
zen.. totdat je een volle emmer vuil water omgooit of met vieze voeten door je net geboede ruimte gaatquote:
Bitterballen ook?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Steeds meer mensen gaan praten met zo’n Gooische kak-rrrrr.
Zit nu te luisteren naar een podcast van de NRC met allemaal van die gestudeerde ballen en ze praten echt allemaal zo.
Godver, ga eens op spraakles joh
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen zijn een beetje volksDenk niet dat die bekakt praten.
Kun je opvragen bij die politiepost in Rotterdam. Jouw persoonlijke code is: hugoiseendommeknurftquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw. Ik ben aan de beurt om een afspraak te maken voor mijn booster. (ja oud ditdat). Hoef uitdrukkelijk niet te wachten op een uitnodiging.
Kan kiezen uit drie onmogelijk per OV te bereiken plekken op onmogelijke tijdstippen. Anders kan het telefonisch "het nummer staat in de uitnodiging". Ik heb dus geen uitnodiging
Mooiquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je opvragen bij die politiepost in Rotterdam. Jouw persoonlijke code is: hugoiseendommeknurft
kan je het nummer niet googlen fles?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi![]()
Klotezooi. Probeer het later wel weer eens. Wat een onzin zeg. Heerde, Nijverdal of Wehl. Ik woon in het verwaarloosbare plattelandsgehucht Deventer. Kutzooi.
ainnobaddy got time fo datquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je het nummer niet googlen fles?
Dat had ik toen ik een test wilde. Kon ik naar Terneuzen, Hardewijk of Beverwijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi![]()
Klotezooi. Probeer het later wel weer eens. Wat een onzin zeg. Heerde, Nijverdal of Wehl. Ik woon in het verwaarloosbare plattelandsgehucht Deventer. Kutzooi.
Horrorzomer met 44 graden incomingquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was de winter. Over twee weken weer op het balkon zitten.
goed voor de spinnetjes.. lekker veel etenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was de winter. Over twee weken weer op het balkon zitten.
Kabeltje eruit getrokken met stofzuigen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Verneukte ik mijn eigen internetje net
Gewoon een goed Brabants accent. Veel vriendelijker.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Duujjjzaam, afkeujjjing, Bjjjuno Bjjjuins. Toch niet aan te horen?
Brrr.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Horrorzomer met 44 graden incoming
Meteen even in paniek.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Verneukte ik mijn eigen internetje net
Mijn directeur komt uit Eindhoven. Vind ik ook niet om aan te horen, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een goed Brabants accent. Veel vriendelijker.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kabeltje eruit getrokken met stofzuigen?
Ieder uur valt internetje een procentje meer uit in de lage landen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |