Dar bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Bedoel je dat er nog meer van Adele nog hoger staat?
Die maakt meestal geen vrienden door te winnen...quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we Niki Terpstra maar even noemen?
Ik meende al dat het een fietser wasquote:
Nee, ik doelde meer op dat ik bij de naam van de artiest en het liedje aan een soul-achtig nummer dacht.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steppin' Out Tonight van Beckie Bell misschien?
Vooral dat ze dan zo half tot pulp geslagen tegen de muur en tot aan het plafond zitten, bohhhquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:24 schreef cafca het volgende:
Smashing Pumpkins is altijd wel lekker
Het betere werk staat niet in de lijst, maar dat kan van veel artiesten gezegd wordenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:24 schreef cafca het volgende:
Smashing Pumpkins is altijd wel lekker
Achter dat liedje zit een heel triest levensverhaal kwam ik laatst achter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steppin' Out Tonight van Beckie Bell misschien?
Op zich wel prima nummers en Disarm vind ik altijd wel erg mooi, maar er staat ook heel veel moois niet in zoals Silverfuck, Soma, Cherub Rock en An Ode To No One (Fuck You)quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het betere werk staat niet in de lijst, maar dat kan van veel artiesten gezegd worden
Ja dit ook wel, ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met Buble. Alleen Everything vind ik echt vreselijk.quote:
Into Temptation en Message To My Girl hebben beiden bij mijn weten ook op Knuffelrock gestaan, dus dit neem jje terug, verdomme.quote:
Voor mijn gevoel hoor ik die dagelijks op Radio 10quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit ook wel, ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met Buble. Alleen Everything vind ik echt vreselijk.
Ik vind zijn muziek wel lekker kerstig altijd, maar misschien word ik een ouwe lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |