quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken alleen Cult of Personality.
Dan hadden we grotere problemen gehad dan dit nummerquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:14 schreef peaceman het volgende:
Bij het nummer hierna vraag ik me af of het er ook ingestaan had als we allemaal in pakweg Kenia gewoond hadden.
Wel live gezien.quote:
en dan ken je maar 1 nummer?quote:
Was op een festival.quote:
In Soedan kent NIEMAND dit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:14 schreef peaceman het volgende:
Bij het nummer hierna vraag ik me af of het er ook ingestaan had als we allemaal in pakweg Kenia gewoond hadden.
Nu nog? Ik durf te stellen dat 100% van mijn klasgenoten Supertramp niet kennen namelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:16 schreef Evenstar het volgende:
Niet zo populaire mening: Supertramp is overhyped
heb je wel een tof optreden gezien. die gasten zijn (of in elk geval waren) steengoed.quote:
Kibbelt lekker wegquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:16 schreef ok01 het volgende:
Ik hou van Supertramp, maar deze blijf ik matig van ze vinden
Dit is ook niet per se hun beste werk, ze hebben m.i. wel echt een paar geweldige nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:16 schreef Evenstar het volgende:
Niet zo populaire mening: Supertramp is overhyped
Zekerquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je wel een tof optreden gezien. die gasten zijn (of in elk geval waren) steengoed.
Hebben wel leuke nummers ja, maar dit is weer zo'n zachte stinkscheet die dan in de Top2000 staat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is ook niet per se hun beste werk, ze hebben m.i. wel echt een paar geweldige nummers gemaakt.
love rears its ugly head, glamour boys en Solace of you ken je toch wel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ZekerWas wel met een maat die ze wel nog uit de jaren 90 kent.
school springt er wel bovenuit wmbquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is ook niet per se hun beste werk, ze hebben m.i. wel echt een paar geweldige nummers gemaakt.
Solace of Youquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
love rears its ugly head, glamour boys en Solace of you ken je toch wel?
Goodbye Stranger voor mijquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
school springt er wel bovenuit wmb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |