ja zeg... ik heb vakantiequote:
Ik praat je later wel bij, gaat nu beter door Dago in beeldquote:
Peaceman drinkt veel sneller en meer dan ik. Ik drink 1 biertje op een avond, misschien 2.quote:
als ik ooit met een vrouw samenwoon dan ga ik een mini koelkast met bier instellen bij de bank.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb je vanavond al twee biertjes gebracht, er is een grens.
Geen Walking Fridge?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ik ooit met een vrouw samenwoon dan ga ik een mini koelkast met bier instellen bij de bank.
Ik hoop dat het beter gaat, amigo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank![]()
Dit nummer heeft me wel door zware tijden heen geholpen
dat vind zij niet goed, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ik ooit met een vrouw samenwoon dan ga ik een mini koelkast met bier instellen bij de bank.
De meeste* dus niet allemaal. Moeten we weer een jaar op teren.quote:
waar ben ik dan voor getrouwd?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En hoe beter te vieren dan JEZELF te trakteren op een biertje
Daarnaast een stuk of twaalf wodkaatjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik drink 1 biertje op een avond, misschien 2.
Sterker nog... ik heb de boodschappen gedaan. Woensdag en vandaag en heb toen biertjes voor peaceman meegenomen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En hoe beter te vieren dan JEZELF te trakteren op een biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |