Onbekend??quote:
Fijn dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dankje, ik had een ontzettende klote jaar achter de rug, maar dankzij medicatie en therapie gaat het gelukkig een stuk beter nu
Zo'n opmerking verwacht je niet van gretzlquote:
ah toch nogquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:41 schreef Kopiko het volgende:
@:gretzl Dago rechtsboven in beeld op 01:40:50
Gebeurt deze week vast nog wel als ik ineens in een sentimentele bui belandquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat.
Als je zin hebt om te vertellen wat voor kutjaar je hebt gehad, ga je gang natuurlijk.
Bij een nummer van Kensington bvquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gebeurt deze week vast nog wel als ik ineens in een sentimentele bui beland
Dat is wel het mooie van dit topic. Het kan allemaalquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Bij een nummer van Kensington bv
Dat moment gaat komen, dat weet iedereen..stelletje emo'squote:Op zaterdag 25 december 2021 01:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
slechte mentale gezondheid is zeer kut, heb zelf veel last gehad van angsten tijdens drankgebruik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |