Geen idee of WE er al achter zijn.. was een beetje druk van de weekquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn we er al achter waarom die nieuwe notering er nou in is gekomen? Los van "omdat ie in de keuzelijst staat"
we worden mild door nieuwe ellende als Sidionia en freakyquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de eerste van vele deze-Blof-is-wel-leuk’s
Wel met de algemene experience die de bezoeker op een site heeft, lijkt me. En het nagenoeg gijzelen van een bezoeker omdat ie anders op 75% van alle richtingen (serieus; links, rechts en onderaan) een bannertje heeft zitten is wel heel treurig. Ik gun FOK! al het succes van de wereld, maar dit is PostNL-praktijken. "Laten we de laatste gevestigde orde het nog kutter maken om ze into een ABO te krijgen godverredomme".quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Een website hoeft écht geen rekening te houden met adblockers hoor.
Waar vind ik zo'n buurvrouw (rond mijn leeftijd).quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, heb nu een buurvrouw die ook T2000-liefhebber is
Mooie dag is prachtig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:09 schreef ok01 het volgende:
Alleen Blauwe ruis van Blof is leuk en verder wil ik er niks over kwijt
deze vrouwquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Niks mis hiermee![]()
Het is in ieder geval geen paul de leeuw dus ik klaag niet
Hahaha was dat maar zo. Was nu graag in Londen geweest voor het WK Dartsquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien woont hij in Engeland? Daar begint het een uurtje later.
Ja maar dat is minder leuk voor onsquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Zouden toch maar saaie lijstjes worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |